Gå til innhold

dere som bruker reductil............


endelig gravid :) :) !!

Anbefalte innlegg

hva spiser der i løpet av en dag?

Hvor ofte?

Hvordan er matlysten?

føler dere ofte sultne?

hvordan er resultatene?

 

Takk for all svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes matlysten varierer fra ingenting til ulvehunger. Spiser helt vanlig mat, men prøver og få til "5 om dagen" ivertfall, og begrense brus og godis spising.

 

Spiser hver 3 time, om så bare en frukt eller et knekkebrød.

Resutlatatene er elendig! Har gått ned 3 kilo på 6 uker. Så det er ikke akkurat noen vidunderkur for midt vedkommende, men så har jeg ikke trent så mye heller den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

Takk for svar :)

 

Du har jo ivertfall gått ned 3 kg ... og det er jo en begynnelse .....

lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Har brukt reductil og den virket kjempe godt for meg:)

Matlysten ble betydelig mindre. Jeg spiste mine faste måltid, kuttet på søtsaker og brus og gikk ned fantastiske 8kg på 2mnd.

Trente lite, men gikk tur på rundt 1time hver dag.

Reductil er bare vidunderkuren for meg....så føler meg litt små desperat etter å få tak i vidundermidlet nå:)

Om du vet hvor en kan få tak i det, så gi meg et lite hint please!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) såå bra det funket for deg :) Det var absulutt ikke noe problem for meg å få dette av legen .... jeg veide 72 og 164 cm da jeg fikk resept :) Men trur du kan få tak i reductil i utlandet uten resept .....

men har du hørt med legen om du kan få resept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt med legen min ja....han ville ikke gi den til meg:( Beklageligvis....så må vel ta meg en tur til varmerestrøk om jeg blir for desperat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gikk et år på Reductil for et år siden, og i løpet av det året gikk jeg opp ti kilo. Fantastisk pille....

 

Nå er det Grete Roede, mer naturlig, og det virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjorde det ...... Og er kjempefornøyd.... var på kontroll hos legen i går ,og alt var helt fint .. VEIDE meg og har gått ned nesten 8 kg på 1 mnd ..... så det funker for meg :) Men det er jo ikke ALLE det gir virkning på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, det er jo kjempe bra da!!!!

Vil jeg også. men er det lett for å legge på seg igjen når man slutter?

merker du noe bivirkninger=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker bare at jeg har mistet lysten på søtsaker heelt og må passe på å huske å spise :) Merket i starten at jeg var veldig tørr i munnen ,og svetta litt mer enn normalt... men gikk ganske fort over....

hvis man fortsetter å spise som man har gjort når man brukte reductil skal man jo ikke legge på seg.... men er vel forskjell fra person il person.... reductil skal jo egentlig bare hjelpe oss md å få endret litt på kosten...spise sunnere og mindre og gjøre d om til en vane..... en liten drahjelp :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...