Gå til innhold

Hvor aktive er dere i rugetiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde veldig vondt etter uttaket så jeg jeg har stort sett holdt meg i sofaen etterpå. Har gjort husarbeid, men ikke gått på tur eller trent noe. Begynner å kjenne meg skikkelig daff, men jeg er så redd for å gjøre noe som hindrer egget i feste seg. På sykehuset sier de jo at du kan leve som normalt, bare ikke hoppe(gjør ikke så mye av det ellers heller)

Mener å ha lest et sted et man bør unngå svømming, men jeg skjønner ikke helt hvorfor.

Hva gjør dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Raspberry:-)))

Du kan leve som du gjorde før innsettingen. Det er veldig fint å gå turer. Det øker blodstrømmen i kroppen og også i livmora. Dette er veldig bra for festingen og alt som skal skje der nede. Du kan jo begynne litt forsiktig og se hvordan du føler deg. Hopp skal du unngå. Svømming er bra etterhvert. Vet ikke om det er noe med de 3 første månedene.

Men hvis du føler deg i form til det så er det bare bra og bevege seg. Jeg tenkte å gå tur hver dag ihvertfall:-)))))

Svarte forresten på innlegget ditt på tråden min;-)))

Klem fra

Skrevet

Hei hei!

Jeg har holdt meg borte fra treningsenteret (men det gjør jeg stort sett uansett ; ) Men jeg har gått tur hver dag, og gjør husarbeid som vanlig.

I følge sykepleieren i Porsgrunn skulle en ikke svømme den første uka eller to pga. infeksjonsfare etter innsettingen av eggene. De går jo igjennom slimproppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...