panama Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er ganske fortvila nå. Synes det er vanskelig å finne ut av dagsrytmen til babyen min. Helt frem til han var 4mnd sovnet han av seg selv, men nå skriker han for hver gang han skal sove og det ender selvsagt med at jeg ruller frem puppen i "panikk". Han sover dårligere om natten også. Hadde vært kjekt å sett hvordan dagen er for andre 5mnd babyer.
Mojo med trollungen Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 vettu hva denne dytter jeg. Hun blir 5 mnd om en uke, tidligere så jeg når hun var trøtt, og hun hadde ingen problemer med å sovne. Om natten ammet hun hyppig men sovnet igjen med en gang. Nå vil hun ikke sovne når hun er trøtt.. skriker å tuller og gnir seg i øya, til slutt sovner en utslitt bylt i armene mine etter pupp og skrik og hetetokter. OM natten går alt bra første soveøkt, men etter hun har våknet å fått mat en gang, neste gang hun våkner da vil hun ikke sove mer å bare gråter. Ellers er hun blid mellom lurene sine, men da det er på tide med en lur etter alt fra 2-3 timer klikker det for hun, sikler myyyyyyye og iogmed at sutringen bynte for litt sia tenker jeg tenner på gang? kansje?
annie-77 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hei. Det kan være tennene ja. Kan klø mye ganske lenge før de bryter ut. Her hadde vi 14 søvnløse netter, ei ok uke og så kom 2 tenner fram. Bitering i senga, masering av gommene, dentinox kan hjelpe.
Gjest mphs Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 De tre siste dagene har hun lagt seg like over kl.20.00(i dag sovnet hun 20.20). Hun har da våknet på nytt rundt kl.21.00 og fått mm. Sovet til ca. 03.00 og fått mm. Sovet til ca. 06.00 og fått mm. sovet til ca. 09.00 og fått mm. Står da opp, steller, ligger litt på gulvet. ca. kl.11.00 får hun mm. Leker og koser oss og hun kan ligge litt på gulvet mens jeg gjør husarbeid. ca.kl.13 får hun mm og sover ca. 13.30 til 14.00. enten går jeg ut mens hun sover da eller senere på dagen. Kl.15.00 får hun noen ts smaksprøver på grøt. kl.17.00 får hun mm sover da ca. 30 min. kl.18.30 får hun mm Og kl.20.00 steller vi og tar på pysj og hun får mm på sengekanten. Slik har vi hatt det de 3 siste dagene. Jeg syns det forandrer seg hele tiden, men som dere ser er det mye amming. Akkurat nå er det 9 ganger i døgnet, men av og til er vi helt oppe i 16 ganger det er derfor vi har begynt så smått med smaksprøver.
panama Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Takk for svar! Nå tror jeg han sover. Sovnet faktisk av seg selv i stad, etter en time med amming...Men våknet etter en halv time, men nå må det vel vere natta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå