Castho Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes Gustav er nydelig. Ett koselig gammelt navn!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Helt enig med dere. Jeg liker Gustav utrolig godt. Typisk at denne orkanen som er på vei over New Orleans heter nettopp dette :-p Men den blir vel fort glemt?
Vannmann35 Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Vært øverst på min liste lenge nå :-) Har en oldefar som het det også.
Cornelianelia Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Gustav er kjempeflott. I vår vennekrets er det ikke mindre enn tre små gutter som heter Gustav - de er mellom ett og tre år. Men foreldrene til de tre Gustav-ene kjenner ikke hverandre.
Vannmann35 Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 3 stk... Det var mye... Men sikker veldig tilfeldig - regner med du bor i Oslo? Ser på SSB at det bare var 59 som fikk navnet i 2007. Lurer på om dette er et navn som er veldig på vei opp i år? Vet også om en liten Gustav, men kjenner ikke foreldrene personlig...
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Bringer litt dårlig vær, gjør det ikke? Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå