Gå til innhold

Tips til dere som vil Øke Melkeproduksjonen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det funker for alle,men det funket i alle fall for meg:) ...

>Jeg fikk greie på et homeøpat middel : Pulsatilla D12 eller D30

I tillegg drikker jeg kloster amme te ...(smaker mye bedre med litt honning oppi)

Ville bare dele god nyheten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man kjøpt dette???

Skrevet

Homeøpat middelet fåes kjøpt på apotek og amme teen på Sunkost:)

Skrevet

Hvor mange piller skulle du ta av gangen og hvor mange ganger om dagen?

Skrevet

Er dette noe du har fått anbefalt av en homeøpat? Jeg spurte etter dette på et apotek i dag og de kunne ikke finne noe informasjon om amming, bare om PMS, osv. De fant heller ikke noe om middelet går i morsmelken.

Skrevet

Dette er blitt annbefalt til meg av homeøpat,ja:) og det har fungert veldig bra!! 3 tabl. 3xdagl.

Det er self.helt trygt å amme med de...

Skrevet

takk for tips!! nå har jeg vert å kjøpt dette. håper det virker:)

hvor lenge skal man gå på det?

Skrevet

Hei. Dette med homeøpatmedisin blir bestemt for hver enkelt person, så det er ikke sikkert akkurat dette middelet passer for andre. Noe annet som kan få fram mere produksjon er å spise havregrøt til frokost og 1 ss linfrøolje. Dette holder melkproduksjonen min i sjakk i alle fall. Maltekstrakt er en ting som hjelper også. 1 ts morgen og 1 ts kveld, dette hjelper også på avføringen til oss mødre :-) Ellers er det bare å drikke mye vann :-)

Skrevet

Jeg er klar over at homeøpat medisin blir tilpasset hver enkelt,dette ble anbefalt til meg av ei som er lærer i homeøpati,hun sa at dette middelet passer de fleste... det har ihvertfall fungert på meg og fler jeg kjenner;) håper det kan hjelpe andre her også!:)

Hun sa også at urtica urens / ignatia er også to alternativer...ikke alle apotek har like godt utvalg...

jeg gikk foressten fra å pumpe 80ml om dagen til 2dl! kjempe fornøyd!!!

Skrevet

Da har jeg også vært å kjøpt det:-)) Lov å håpe at det hjelper her også. alt må prøves:-) Men hvor lenge må man gå på det? og når merket du at det begynte å virke? takk for svar..

Skrevet

Er det det samme hvem av dem du bruker.

hvilken har du brukt.

Skrevet

å hvor mange dager skal man bruke dem.

vet at på katter skal de ha dem i 1-3 dager for å sette igang melken og 3-8 dager for å stoppe produksjonen. ganske vesentli så man ikke risikerer å miste melken

Skrevet

lurer jeg også på..gått på de i 2 uker nå:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...