Førstegangsmamma!! :) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Var å så på barnevogner i dag!! Vi har bestemt oss for City cross med citybag. Egentlig skulle vi ha sort stoff, men nå hadde de fått inn den nye skinn lookén i svart også! Samboeren min digget denne utgaven!! Han likte både bag og sportsdelen i svart skinnlook! Jeg ble veldig usikker nå..... huff... var jo fin den og... Veeeeldig lett å gjøre ren og da..spesielt når sportsvogn skal brukes.. Noen som har sett denne i butikken og som har meninger om denne nye utgaven?? Hva synes dere?? Trenger litt svar og synspunkter her!!!! Takk:)
Sylteflesk Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Har ikke sett den jeg altså, men tenker umiddelbart at det må bli fryktelig svett og klamt til sommeren?
En liten mamma Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke sett den desverre... Men siden dere først skal ha citycross og citybag så vil jeg anbefale dere å benytte muligheten til å kjøpe ulikt stoff på bagen og sportsvogndelen! Vi gjorde det, kjøpte blå bag og jungle-sportsdel. Det var jo så gøy når vi byttet fra citybagen til sportsdelen, føltes som om vi fikk ei helt ny vogn!! Jeg valgte farge på bagen, pappa valgte farge på sportsdelen -og så var vi fornøyde begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå