Cybele Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Min venninne har fått en liten jente som hun har kalt Symra. Syns det er flott, jeg! Oppkalt etter Ivar Aasens eneste utgitte diktsamling. Storesøster heter Yrja Hva syns dere?
prebs Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jo, det var ikke så verst. *Må smake litt mer* Men det passet veldig fint med søsterens navn, og så koselig med oppkalling. De må være glad i Ivar Aasen : )
Gjest Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg har sansen for spesielle navn :-) Må nok også smake litt mer på Symra, men synes det er flott og nydelig! Yrja er tøft :-) De har tøff smak :-) Vet du noe om hva Symra skulle hete om hun ble gutt?
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Har veldig sans for gjennomtenkte navnevalg, og originale oppkallinger. Disse navnene sier mye om familien.
Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Synes Symra er kjempeflott, har smakt litt på det i dag =)
Vannmann35 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Symra Kino ligger på Lambertseter i Oslo... Ikke et navn jeg kunne valgt.
Cornelianelia Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Tenkte også umiddelbart på Symra Kino. Hvis man bor i Oslo-området vil nok de fleste tenke kino når de hører Symra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå