M, Vestfold Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Vi er en aktiv liten familie som elsker å dra på hytta, på besøk til venner og etc. Men det innebærer jo selvfølgelig endel bilkjøring... Jenta vår er verdens herligste baby og gråter ikke mye. Men i bilstolen... Noen tips?
kisselin Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Ja kjenner meg igjen der. Vår lille snuppe er ofte blid og sover på vei til noe, men på vei hjem HYL skriker hun på en måte vi aldri hører ellers. Helt grusomt. I det siste har det hjulpet litt når jeg pent og rolig har sunget Bæ bæ lille lam og Mikkel Rev, men gjelder kun de sangene. Var ganske sliten når jeg kom hjem etter en times kjøring og synging i går....
annie-77 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hei. Tulla vår gråt og alltid i bilstolen de første 3 mnd. Tror rett og slett hun syntes det var veldig ubehagelig og sitte. Heldigvis trengte vi ikke og kjøre så ofte... Om barnet skal sove så kan det være greit og la det sovne i bilstolen inne før du setter setet og kjører.
2hærligegutter Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Hos oss var det et evig rabalder fra 6 mnd alder, til vi snudde det når han var 9 mnd, da ble bilturen en drømm!!!!!!!!!!!!!!!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Hehe, snuppa mi er også veldig grei å sovner stort sett på vei til noe. Men hjem igjen er det sutring, skriking å klaging. Jeg å pleier da å synge bæ bæ lille lam!:-) Av og til sovner hun på vei hjem igjen å da, men er stort sett klaging da ja. Har vært sånn leenge. Rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå