Gå til innhold

Norema vs ikea kjøkken? Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikea kjøkken og er knallfornøyd! Stort kjøkken men betalte bare 30 000 for det. 40 000 inkl. benkeplaten (som vi kjøpte et annet sted - massiv plate i eik). Jeg vurderte aldri noen alternativer. Vi kan jo fornye kjøkkenet sikkert 3 ganger før vi er oppi hva vi måtte betalt for mange andre kjøkken. ;)

Vi har Ikea kjøkken, Tante har ikea kjøkken (har hatt i 20 år nå o det er like fint)svigerfar har ikea kjøkken, 4 av venneparene våres har ikea kjøkken og bhg har ikea kjøkken.

Sålangt har jeg bare hørt positive ting om ikea kjøkken rundt om og vi er veldig fornøyd med vårt. Har bygd på mer i år og alt det andre er fra 04...

Norema har jeg ikke hørt noe om, vet bare at det er kjøkken...

Annonse

Vi kjøpte ikea da vi pusset opp leiligheten vår. Angret ikke et sekund. Kjempefornøyd med alt bortsett fra alu.list på benkeplatene.

Her vi bor nå har vi et gammelt kjøkken - hadde vi skulle pusset opp hadde vi valgt ikea igjen.

Vi måtte velge et Norema kjøkken da vi bygget oss hus. Men ønsket oss Ikea.

Ikea har etter min mening mye bedre løsninger enn Norema.

Norema har også elendig kvalitet!!

Vi flyttet inn her for 1,5år siden og kjøkkenet er på vei til å gå i "oppløsning". (Ikke er vi så glade i å lage mat er det er mer brukt enn hos andre heller!!)

De har vært her 3 ganger og fikset bla benkeplatene. Nå må de itlbake igjen. Limen holder ikke, så listene faller av.

Jeg ønsker hele Norema enn viss plass!

Mange rundt oss har Ikea. De holder seg superbra. Foreldrene mine, begge søskene mine, venner av både oss og foreldrene mine. De har bare positivit å si.

Vi tittet på Ikea før vi fikk vite at vi måtte ta et fra Norema fordi de hadde avtale der. De har mange fiffige løsninger. Både på løsningene inne i skap og skuffet men også alt annet.

De har jo feks skikkelig trendy knotter, som det vil koste null og niks å bytte ut når en går lei av de. (Eller de er helt av moten)

Ta feks de med turkise detaljer. Nice!! Helt inn nå, så en får det moderne kjøkkenet, men null problem å bytte den dagen det er enn annen farge enn nettopp turkis som er ønskelig.

Jeg anbefaler Ikea, og kommer til å kjøpe det selv om bare noen få år.

Aldri mer Norema for min del!

(De gangene de har vært her for å fikse på kjøkkene vårt, har det forresten kommet enn veldig pent kledd herremann. Mohaha. Skal ikke skue skurken på tøyet, meeen. Synest det sier sitt jeg)

Takk for bra svar!!

Heller litt mot ikea nå. Er så mange positive kommentarer om det. Har også et par vennepar med ikea kjøkken å syns de ser flotte ut. Har sigdal nå, men virker ikke som om det er noe bedre kvalitet å det kostet jo i tilegg kjempe mye. Eneste har sett for meg bar løsning å finner ikke så mange av de på ikea hjemmesiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...