Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg er med. Lurer på om det er litt vanskeligere å få bord der enn på Egon?? Med tanke på å bestille, er det litt greit å vite hvem som kommer.=) Den "vanlige" gjengen kommer vel!=) Håper at flere slenger seg med i gjengen!
Wiruna Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 kos er jo ikke så veldig stort så sikkert lurt å bestille i god tid har lyst jeg også, men er min første gang, så litt sjenert, men kanskje kanskje man kommer
magda13 Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Er også ny. Og veldig ny på nett!! Har termin 13.okt. Dere? Har veldig lyst til å møtes, men for meg passer det best på dagtid...
citten Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg dukker opp jeg Og for dere nye, er jo bare å hive seg med begge to, så er det flere enn en som er ny
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Enig med Citten. Var ny forrige gang jeg også, gikk fint det. Og enda koseligere er det med enda nyere=) Var jo 2 nye på forrige treff også. Det er bare å slenge seg med! Det er verd tiden deres! hehe. Har termin 7. okt.
ventergullnr 2:) Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 trur ikke æ får te bli med torsdagen, må nokk jobbe, va ikke så enkelt og få bytta vakt dein dagen;/ dokker får kom på frati istede så kan æ hilse på neida, men neste gang får æ håp det passe.
Førstegangsmamma82 Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg har en plan om å komme!
Helen*Fødeklar* Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Jeg kommer nå som vanlig Kanskje , litt sånn lenge siden jeg skulle svart men
Førstegangsmamma82 Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 Hei! Dårlig form på meg i dag. Lang dag på jobb... Så jeg tror jeg må skippe dagens treff. Dere får kose dere masse, og sett gjerne opp et nytt treff, så håper jeg at jeg kan komme da! Hadde jo vært fint å møtt dere noen ganger til før fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå