Gå til innhold

Hva er det med s3 som "alle" liker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også denne er kjempefin og vurderer å kjøpe den. Har prøvd å trille den med babyen til ei venninne og synes den var veldig god (ikke prøvd den på vinterføre..) Synes Fashionbagen er kjempefin, og det er veldig praktisk med håndbrems. Mine betenkeligheter er at det er veldig vanskelig å komme til handlekurven, ihvertfall med sportsinnsatsen, og at kurven kunne vært større. Også litt skeptisk til hvordan den er på vinterføre. Noen med erfaringer? Alternativet mitt er Prestige, evt Mistral S men skeptisk til de små hjulene på sistnevnte..

Har ikke denne selv (ble Mistral S på meg), men prøvd den og den er usannsynllig god å trille og veldig stødig. Den er også veldig lett, men solid. Og usannsynlig lekker ;)

For min del bikket det over på Mistral S'en på grunn av to små hjul foran, ville ha den balansen en får med en firhjuling (men samtidig får vi manøvreringen som en trehjuling).

Har foreløpig ikke noe voldsom erfaring med vognen, men snart :o)

Vi synes vognen er rå fin, utrolig god å trille, med stor god plass i softbag og sportsvogndel. Veldig god og stabil vogn. Hadde Teutonia Mistral til første mann, og nå forelsket jeg meg fullstendig i S3. Ønsket mulighet til å kunne snu håndtak / sittedel enkelt i tillegg ønsket vi teutonia, da vi liker disse vognene best pga god kvalitet, osv. Gleder oss stort til å ta vognen i bruk!!

Joda, det er en negativ ting og det er handlekurven. Når man har sportsdelen mot deg, er det sykt vanskelig å komme til. Og generelt pga stengene under er den litt kronglete, men tross alt bedre med bagen på, enn sportsdelen. Men ellers er den så flott at det ikke har bikket over til overveldende for min del. Jeg tar ikke stohandel av mat med den, og noen liter melk klarer jeg jo å få skyvd nedi likevel om jeg må ;) Og det går fint å legge ting inn fra siden på kurven også

Den er

- lett å slå sammen

- fin å se på

- praktisk

- lun og fin

- god kalesje

- full liggestilling

- Mulighet for markedets største softbag (generelt for T modeller)

- Stødig til å være trehjuling

- håndbrems

- knallgod å trille

:)

Negativt:

- handlekurven

- regntrekkene som følger med (men da kjøper man bare andre ) :)

Annonse

Prøver med ett spm om denne vogna her? På vinterføre, i skogen, hvordan er den da? jeg går og innbiller meg at skal man ut å gå i terreng må man ha lufthjul. er det mulig å putte i noen ekstra kroner og få lufthjul på denne?? DA er jeg solgt, for vogna er FIN! ... og den er liten og nett!

Jeg har denne, i sort "fashion" utgave. Den er SUPER på vinterføre! Bor i Oslo, og fødte i januar, så har prøvd to vintre allerede:)

Nå har jeg derimot forelsket meg FULLSTENDIG i Urban Jungle og prøver å få overtalt mannen til å selge den vi har og kjøpe ny..(Venter ny baby i januar)

Men anbefaler 100% s3! Kan også henge poser på siden, så det har aldri vært noe problem.

Ja handlekurven er skikkelig trang å komme til når sportsvogndelen er vendt mot deg, dette irriterte meg litt i starten, men fant fort ut at jeg kan legge ting i fra siden, og når barnet mitt var 9-10mnd snudde jeg vogna , og da var det plutselg kjempelett å legge ting i handlekurven!

Så utenom at det er trangt å komme til handlekurven, så har jeg ingenting negativt å si om vogna, men jeg ville nok ikke satset på å ta med vogna på skogstur, men grusveger går helt fint!

Jeg har også brukt vogna hver dag i vinter, ikke hatt noe problem med å komme frem!

Som nevt over her kjøpte jeg nytt regntrekk på lilleprinsen, for det som følger med er ikke praktisk eller fint i det hele tatt!

Så alt i alt er jeg kjempeglad i vogna, og kommer ikke til å bytte den i noen annen vogn, hvis jeg ikke må! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...