Gå til innhold

Opplevde noe veldig skummelt i dag...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 1 mnd og to dager nå. Jeg skulle ut på vogntur i dag, og hadde lagt lillefrøkna i vogna, og skulle bare hente mobilen min. Hun gråt litt da jeg la henne ned, men det gjør hun ofte, men når vi begynner trille blir hun helt stille og koser seg til hun sovner, og da sover hun tungt. Vel, jeg skulle hente mobilen min, den lå i rommet ved siden av der jeg hadde vogna, så hører jeg at gråten blir så rar. Jeg skynder med til vogna og ser at smekken ligger litt over, så jeg tror at kanskje det er årsaken. Men så ser jeg hva årsaken er. Hun har fått en av endene på knyttingen på vognlua i munnen og den var på vei ned halsen hennes. Huff, jeg ble så redd. Det var iallefall 10 cm av snøringen som var inne i munnen hennes.Stakkars lille jenta mi.

Neste gang knyter jeg enda bedre. Og lar snøringene være innenfor klærne eller noe sånt.

Skummelt...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff... stakkars dere begge to! Hørtes kjempe skumelt ut!

Å, fint at du deler slikt. Hadde aldri tenkt på det!

Skrevet

Gud så fælt!....det er jo så mye man må tenke på...men ikke alt som er like åpenlyst...så bra du deler ja, for dette har jeg aldrig tenkt over att det kunne skje....

Det gikk jo heldigvis bra da:o)

Skrevet

Huff, høres ikke godt ut... Men gikk jo bra :)

Jeg knyter alltid lua helt opp til øret på den ene siden slik at knyttingene ikke kan kom inn i munnen.

Skrevet

Takk for tips, det skal jeg sannelig begynne gjøre jeg også.

Skrevet

Legger snøringa nedi gensern, jakka. fungerer her.

Ja uff, man får et støkk av slikt ja . bra det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...