Gå til innhold

spørsmål tette melkeavganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har akkurat fått klumper i ene brystet!

men når eg leser på ammehjelpen hvordan jeg skal bli kvitt dette står det eg skal amme hver 2 time om dagen.

Men når eg har bare i ene brystet, skal eg amme hver 2 time på dette brystet?????? hva med det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! det som er greien er at du skal holde brysstet tomt.. legg til ungen på det brystet hver 2 time som du sier. barnet vil jo ikke bli mett av dette brystet siden det ikke blir fullt... legg han til det vonde først og etterpå på det "friske". evt bør du pumpe...

det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om... i morgen bør du ringe lege og få resept på nesespray som hjelper på utdrivingen.. den er kjempe effektiv!!!

Skrevet

min lille tømmer aldri et bryst tror jeg, har en på 6 uker og han blir alltid mett av et bryst så vet ikke om han tømmer det...

men skal jeg kanskje ta pumpe det etterpå han har spist da??

Skrevet

Mener å ha hørt at det beste er at baby suger men er han mett så er han mett. Pump samtidig som du klemmer på klumpene eller gå i dusjen å stå under så varmt vann som du klarer samtidig som du masserer de tette melkegangene. Legg på varme kluter. Lykke til

Skrevet

tror tanken er at hvis du legger til hver 2 time, så blir det tomt... eller nesten ihvertfall.. hvis du ikke får han til å ta begge brystene bør du pumpe det andre sånn at du ikke får samme problem der...

for å være sikker på om han har fått tømt, kan du ta pumpen litt etterpå, kommer det lite så er det så godt som tomt... i hvertfall i følge legen min...

;oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...