Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hadde uttak den 21.8 og innsetting allerede på fredag den 22.8 av 2 egg.

Er det noen som kan si meg når jeg tidligst kan ta en test?? Er så super nysgjerrig på om det er noe der inne. Er kvalm og super trett.

Vet jo at jeg skal vente til fredag den 5.9. Men lurer på når jeg eventuelt kan vente meg en positiv test.

Har aldri reagert på progestan pillene før, men vet jo at dei kan lure meg. Noen råd??

Hvilken rugedag er jeg på egentligt i dag??

Ha en fortsatt fin helg alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at dagen etter innsetting er rugedag 1. Men har også hørt om de som får beskjed at innsettingsdagen er dag 1. Tar vi utgangspunktet i hva jeg fikk beskjed om er du i rugedag 9 i dag :-) Tror nok du kan ta en sniktest mellom dag 10-12 men kan jo hende den viser neg selvom den skal være pos. Jeg ville nok ventet til tidligst dagen før testing.. Lykke til :-) Håper Egget/eggene har festet seg :-)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde egguttak 25/8 og innsetting 27/8 av to egg. Fått beskjed om å teste den 9/9. Er jo synd om du tester feilaktig negativt før den 5/9 og blir kjempedeppa! Jeg synes selv at hver dag føles som en hel mnd.. Hvordan har du følt deg etter innsetting?

Spennende! :) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...