ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Datteren min sover for tiden i min dobbeltseng hver natt og jeg har lyst å avvenne henne med det i god tid før lillebror kommer i januar.. Men tror aldri jeg kommer til å få henne til å sove i sprinkelsengen igjen... Hun er 18 mnd.. Noen som har noe forslag til seng nr 2.. Tenker også litt på det at hun kaver og forflytter seg så mye rundt i sengen når hun sover.. Vil jo helst ikke at hun skal trille på gulvet hver natt... Noen råd??
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hva med noe sånt? http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=11159&portlet_Varekatalog_2group_name=Barnesenger&portlet_Varekatalog_2product_name=Skagen+brisk+75x200%26nbsp%3Bcm&_pageLabel=page_varekatalog
Yrha Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Nå vet ikke jeg hvor god plass du har hjemme, men kan du ikke bare la dattera di fortsette å sove i en lav dobbelseng eller 120 seng? Det er ingen regel som sier når man skal slutte med sprinkelseng. Gutten min har sovet i egen dobbelseng siden han var 10 mnd, fordi han alltid har hatet sprinkelsenga og jeg orket ikke plage ham mer med den. Vi skal snart kjøpe en litt smalere seng (120 cm, så han har boltreplass). Den må jo være lav, også plasserer vi en madrass på siden i tilfelle han detter ut (har ikke gjort det så langt). Jeg tror dette er bedre enn å ha lave kanter som han har lyst til å klatre over. Ellers sikrer vi rommet og har krok på utsida av døre så han ikke skal vandre ut av rommet om natta.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 skiftet til storseng da elste ble 3 år. kommer til å vente til minsten blir 3 år oxo:)
maleen Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Skiftet fra sprinkelseng når min datter klatret over kanten. Da dro vi rett til en eller annen møbelforretning og kjøpte seng.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Gutten min er også 18 mnd, nekter sprinkelseng, men sover godt i dobbelsengen... Har nå kjøpt en skuvseng, skal prøve å få han til å bli glad i den.....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 dette lurer jeg også på..men mi jente er bare snart 15 mnd,så tenker enda å vente litt.. men foresten krok på døra?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 jeg vurdere kjøpe seng, men min er bare 13 mnd, Men tror han erklar for det, liker ikkje spinkelsengen, Men noen senger å anbefalle? Hadde tenkt eå kjøpe den på ikea i den mammutserien, men vet ikke helt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 vi vurderer å kjøpe juniorseng til mini når han blir 2 i november. han sover greit i sprinkelsenga, men våkner alltid midt på natta (rundt2) å da vil han inn til oss. men vi har hatt et par episoder der vi ikke har våknet av at han har ropt fordi han har en tendens til å skru av baby callen sånn at ikke vi hører han. så da synes vi egentlig det er bra om han kan komme seg ut av senga selv sånn at han kan komme inn til oss på natta selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå