Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2,5 år som jeg gjerne ville pyntet med gullsmykke til dagen. Men jeg klarer ikke å lå være å bekymre meg for kveldningsfare, feks under lek eller når han sover.

Andre som lar barna bruke smykker når dem ikke er hjemme eller sammen med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er 2 år og 3 mnd, har brukt smykke siden hun ble døpt! Bruker det hele tiden....

Skrevet

Jenta mi er snart tre år og har brukt smykke daglig siden hun var rundt to år eller noe slikt, hun er tidvis ei "jålebrite" og liker å pynte seg ;) Hun tar det stort sett av når hun skal legge seg om kvelden, men ikke alltid.

Skrevet

Jeg synes ikke noe om smykker på barn, hvertfall ikke gutter..

Synes det er for risikabelt sånn som de leker og ordner..

Skrevet

Trollgutten min brukte gullarmbånd fra han var døpt til ett par mnd etter barnehage start. Da tok de ansatte det av ham da det ble litt for trangt også satte deg seg grus mellom huden og lenka.

Nå nekter han å ha det på.

Smykke har han brukt siden han begynte å gå. Skifter litt på hvilket. Det siste halve året har han brukt gullsmykket sitt. Tar det aldri av.

Min logikk er nå at kjedet vil ryke om han setter seg fast noen plass. Han er jo en stor og tung unge nå så aldri i verden om lenka holder.

Det at det kan sette seg fast når han sover har jeg vel egentlig ikke tenkt nøye over, men det har jo aldri gjort det når jeg sover med smykke på, så hvorfor skulle det skje med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...