hva skal barnet hete? Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Kommer vel an på hvorfår du er ulykkelig det... Jeg var ganske "ulykkelig" fordi det ble slutt med meg og pappa'n 3 mnd ut i svangerskapet, men gutten vår viser ingen tegn til ulykkelighet Hvis en person er ulykkelig i svngerskapet fordi hun ikke ønsker barnet, d skulle man tro at det kunne påvirke barnet...eller??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 nei, jeg var temlig ulykklig under gravidteten og de første månedene etter på, men småen er en glad og flott gutt!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 nei, hadde det knalltøfft pga bf siste halvparten av svangerskapet, snuppa er ei glad og fornøyd jente !!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror et barn av en mor som har vært ulykkelig under graviditeten har større risiko for å bli et "ulykkelig" barn enn et barn av en svært lykkelig mamma.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Hadde det helt jævlig i svangerskapet og tida etterpå, men babyen min er verdens blideste, og hun sutrer aldri.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror det ligger noe i det. Jeg var svært ulykkelig som gravid... hadde en dust av en samboer (som jeg ikke er sammen med) det var et pes uten like og jeg fikk verdens mest urolige barn.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror ikke det... Ikke så lenge det ligger i magen. Etter det er født så kan det nok ha en sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 HI her...Takker for mange svar. Jeg har det ikke bra i forholdet mitt til bf, vi kommuniserer ikke, og han blir "fornærmet" og sur av minste ting... Forholdet våres er totalt blottet for vennlighet, omsorg, empati/sympati, kommunikasjon, berøringer, sex...u name it, ALT egentlig. det fungerer rett og slett ikke mellom oss... Gråter hver dag, og har det ikke godt. Er så redd det skal gå utover barnet mitt på noe vis.. Klarer ikke gå fra ham heller.....
hva skal barnet hete? Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Tror nok som flere sier, om du er ulykkelig etter barnet blir født, så merker nok den lille det veldig godt. Høres forresten ut som bf er en kjempe kar Men ta det fra en som har opplevd brudd med kjæreste i svangerskpet... livet som alenemor er slettes ikke ille Jeg er selvfølgelig heldig som har familie som hjelper meg da, bf bor langt unna og har vært her 3 ganger siden lille kom til verden, (han er 14 mnd nå) Uansett, det jeg skulle fortelle var at når det ble slutt så raste min verdern i grus, og jeg følte rett og slett at livet var over... og mange deler av livet ble jo på en måte det, men når barnet først kommer kan du ikke tenke seg livet ditt uten... enten du han mann eller er aleine Lykke til så masse iallefall, håper det ordner seg for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå