Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Nei, finner hverken magre eller fete menn tiltrekkende
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Mannen min var veldig overvektig, så ja. Han har gått ned i vekt nå, og jeg føler akkurat det samme for ham nå når han er ganske tynn. Men skikkelig tynne menn tenner jeg ikke på. Syns ikke det er pent, så jeg hadde ikke vurdert det ved første øyekast, men kanskje hvis han hadde en fantastisk personlighet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Hvorfor er folk så overfladiske? Hva skjedde med "det er det indre som teller" ? Er det bare meg som er av den oppfattelsen at hvis man møter en som sjarmerer deg i senk, så blir han automatisk den kjekkeste i verden (i dine øyne)? Samboeren min er 1,88m og veier 70 kg.. Han er aktiv fotballspiller, spiser gjerne grandis hver dag om han kan, og drikker 1 1/2 liter cola hver dag (hadde han fått lov).. Han blir bare ikke tykkere, har en sinnsyk forbrenning.. Jeg elsker han like mye om han veier 70, 80 eller 90 kg. Klart han kunne hatt godt av et par ekstra kilo, men det spiller ingen rolle for meg. Det viktigste for meg er at han er en super far/stefar og kjæreste, som er arbeidssom, økonomisk fornuftig, snill og ikke minst Morsom!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Nei. Mannen min er litt for tynn syntes jeg, men han går ikke opp uansett hva han gjør så.. Men han ser ikke sykelig tynn ut så det går greit. En kjukk enn hadde jeg aldri klart. Nei off, tenk og måtte brette vekk fettet for og komme fram til pikken når man skal ha sex:s *Grøss*
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 I alle dager, gjelder dette "feite" damer også da eller? Må jo "brette" vekk fettet for å finne hullet også... Skikkelig respektløs kommentar..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Han skal være bra feit da!! Tror ikke det er mange du må brette bort fettet på. Min er 130 kg, men pikken er ikke mindre tilgjengelig altså Noen ekstremt sexy kropp vil jeg ikke si at han har, men han er morsom og søt, og har verdens peneste øyne. Men jeg har ikke særlig lyst på en mann som jeg stikker meg på.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Min er akkurat sånn jeg vil ha han,har en god å rund mage,men er ellers helt normal resten av kroppen!!helt perfekt i mine øyne.Jeg er glad min mann ikke har Hår over hele ryggen,skuldre ol.det hadde jeg ikke klart tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Jeg er glad for at min mann elsker meg selv om jeg har et par ti kilo for mye :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Heller tykk enn tynn iallefall:) For da føler jeg meg bra selv, hehe. Ellers har sambo verdens beste kropp, stor og sterk og 2 kilo ekstra på magen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk for god latter damer!! Jeg tar de både tykke og tynne, høye og lave, spiller ingen rolle for meg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Da jeg traff min mann var han sykelig tynn, og da mener jeg det bokstavlig. Men jeg falt for han før jeg fikk vite hvorfor han var så tynn. Han var akkurat ferdig med strålebehandling da jeg traff han siden han hadde hatt kreft i magen. Nå har han lagt på seg en del, men er fortsatt tynn. Han ser ikke syk ut lenger, og håret kom også tilbake fort etter behandlingen var ferdig. Dette er nå 2 år siden. Det er deilig å ha en frisk mann. Hadde ikke gjort noe om han hadde lagt på seg litt mer. Men men, han ser nu allefall ikke sykelig tynn ut lengre. Husker min far ble skeptisk da han fikk se mannen min siden han ikke hadde hår. Han dro meg til siden og lurte på om han var nazist, hehe. Nei det er verdens snilleste mann sa jeg
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Antar at min første kjæreste går under definisjonen på skikkelig tynn. Tror han hadde bmi på 15 eller 16. Brydde meg ikke særlig om det for er jo personligheten som teller.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Jeg kan ikke styre kjærligheten. Så det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Vel,jeg liker store menn...tynne menn blir for pinglete for meg! Har vært sammen med to stykk som begge bare veide 3-4kg mere enn meg (jeg veier 53)...ingen av dem tente meg noe spes (fysisk)... Han jeg er sammen med nå,der i mot (),er dobbelt så tung som meg...han veier 107kg! Men så er han ganske høy også,men han har en fin mage der Nei,et stort mannfolk må til! Både i lengda og bredda ;D
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 Nei, man må tenne på personen også. Uten sex lever ikke forholdet lenge. Tynne gutter klarer jeg bare ikke!!! Stooore gutter går greit, men det er en grense der og.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Må si at alle svarene her overrasker meg. Har en eks-samboer med slankedilla, han er 1,76 høy og veier 55 kg. Jeg syns ikke det er pent, men han mener at det er det damer liker.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Jeg tror ikke jeg vet om en dame som liker tynne mannfolk jeg!!!! Min mann er 180 og veier 103, akkurat passe, for han har kraftig benbygning, nammis, just the way I like it!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #21 Skrevet 31. august 2008 ????????????? neivel...JEG foretrekker tynne menn hvertfall. Mannen min er veldig tynn. Han spiser som en hest, men legger bare ikke på seg. Synes tynne menn er mest attraktive. Liker ikke sånne treningsfreaks som har mye muskler......yuck! .så vi har forskjellig smak....heldigvis
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #22 Skrevet 31. august 2008 Fy flate så overflatisk!!!!!!! Spiller det noen rolle da? Samme som høyde spørsmålet og barberingsspørsmålet.. Mannen min er 198cm, 76kg (greier ikke legge på seg!! Spiser 4 ganger så mye som meg!!) og barberer seg rundt tissen. Han har også en deformert brystkasse og gigantiske føtter!! Sjeggveksten er ikke helt på topp, så han velger å barbere seg med en gang det kommer noe ut. Han har også hårvekster på alle mulige steder på kroppen.. Sorte hår på skuldre+++ Så for en overflatisk person som deg, er han helt sikkert ikke tiltrekkende. Men for meg og en hel drøss med jenter som han traff da han jobbet som modell!!!!!!!! Er han dødsfin!!!! Han kan ikke gå ut på byen uten at jentene praktisk talt river av han klærne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå