Gå til innhold

Hjelp, søknad ikkje innvilga....

Novemberknøttprøverigjen

Anbefalte innlegg

Så sit eg her som eit stort spørjeteikn.... Kan nokon hjelpe???

Eg har ikkje fått brev i posten ennå men på "min side" hjå lånekassa står det at eg ikkje har fått innvilga søknad om lån og stipend, og eg forstår ikkje kvifor. Dette raserar heile verda mi akkurat no, for eg anar ikkje kva eg skal gjere for å overleve i år... Eg er student (mannen skal ha permisjon når baby er født), og hadde rekna med at den infoen eg fann på heimesida til lånekassa stemte. Altså at eg skulle ha noko inntekt. Eg har sju år med støtte frå lånekassa. Alt eg finn på nettet tilseier at ein kan få åtte års støtte. Kva skjer??? Er det nye reglar?? Har eg nokon som helst rettar (bortsett frå eingongsstønad) når eg har vore student i 2007/2008 med lån og stipend ventar barn i november?

Fortsetter under...

Det enkleste er nok å ringe Lånekassen og spørre. Om du fortsatt er student kan ikke jeg heller skjønne hvorfor du ikke får støtte, med mindre du er forsinket av en årsak Lånekassen ikke godkjenner. Jeg er enig med deg i at det er 8 år man skal få støtte, i tillegg regnes visst ikke år hvor du får fødselsstipend med i de 8 årene.

Men som sagt, jeg anbefaler å ringe Lånekassen direkte, det er bare de som kan gi deg et ordentlig svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...