*Babyønske* Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei hei... har hatt enkel pergo kur denne mnd..Har hatt en gang før også...Fikk positiv el test så trodde dette kom til å gå (er jo så lett å få forhåpninger) Har ikm på omsdag, og i dagsøndag så tror jeg tanta er her...Har ikke smerter som jeg pleier, men blør litt... Så da er vi vel på vei inn i 9pp ( Hvordan klarer dere å holde motet oppe jenter??? *fortvilet*
Nøtt Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Det eneste som holder meg oppe i deppa-perioder er håpet om å en gang bli mamma. Enkelt og greit.
lamor Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 har dere sjekket mannen din?? Vi har en sønn på 4 år som vi har fått naturlig etter ca 10 pp. Den gang uten noen hjelp. Trodde derfor det skulle gå greit etter en stund med nummer 2, har nå forsøkt i ca24 pp og innsett at her er det noe feil. Jeg ble sjekket og her var alt ok, legen på infertilitets avdelingen gav meg 3 pergo kurer og sa at jeg sansynligvis var gravid før sommeren var over. Slik har det ikke gått. OG nå fikk vi svaret om at mannen min har svært dårlig sædkvalitet og vårt håp er micro injeksjon..... Det har ikke jeg så lyst til og håper fortsatt på at det skal skje naturlig ev med piller ..... Men vi har jo vårt første mirakel=)
*Babyønske* Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Hei... Nei har ikke sjekket mannen min..Føles som ett stort steg og ta, pluss at jeg er en smule redd for hva svaret blir..Er jo kansje best å få vite det men.. Har snakket med min sambo om å teste han, tror han vil men det blir liksom ikke noe av..Tror han syntes det er vanskelig å ta prøven...Må den taes på sykehuset eller kan man ta den med hjemme fra??? Hvordan gjore dere det??? Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå