Gå til innhold

Ida Sofie, Ida Marie eller bare Ida?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi heter ida sofie:) jeg syns det er skikkelig fint

ida marie er også veldig fint:)

Skrevet

Jeg ville gått for Ida alene, ihvertfall hvis brødrene bare har enkeltnavn. Ellers synes jeg både Ida Sofie og Ida Marie var veldig fine kombinasjoner hvis du vil gå for dobbeltnavn..holder kanskje en liten knapp på Ida Marie

Skrevet

Vanskelig, både Ida Marie og Ida Sofie var kjempefine:) Klarer ikke å bestemme meg. Hehe. Jeg syntes Ida blir litt kjedelig alene.

Skrevet

Ida er flott og best alene!

Når det er sagt, er Ida Sofie og Ida Marie fine kombinasjoner, men de er vel blant de vanligste dobbeltnavnene for jenter, så jeg hadde kanskje gått for noe litt mer spesielt.

Hva med Ida Gesine...hehe?

Skrevet

Kanskje dette hjelper på valget:

Det er 349 kvinner som har Ida Sofie som fornavn.

Det er 1518 kvinner som har Ida Marie som fornavn.

Det er 7711 kvinner som har Ida som eneste fornavn

Ida Sofie blir dermed det mest spesielle av disse, og det er jo greit å ha et navn som ikke er for vanlig - synes jeg da.

Skrevet

Tusen takk til alle dere som har svart. God hjelp er det! Og til deg prebs ida gesine ja er jo en av mine favoritter enda, men pga dårlige tilbakemeldinger blir det ikke det. Vi har iallefall klart å utelukke ida Marie nå pga det er så mange som heter det ifl statistikk. Så nå står valget mellom bare Ida, Ida Sofie eller som noen tipset Ida Remine. Hva synes dere om Ida Remine?

Skrevet

Jeg synes Ida er helt utrolig kjedelig. Rett og slett oppbrukt! "Må" dere ha Ida, altså, er det oppkalling i bildet? Men for all del, velg Ida om dere ønsker det navnet aller mest :-)

Siden Mathias har litt langt navn, synes jeg det ikke gjør noe at Ida får et mellomnavn. Siden Ida Marie kanskje er Norges mest brukte dobbelnavnkombinasjon på jenter, er i alle fall utrolig mange som heter dette, ville jeg valgt Ida Sofie. Men enig med prebs, ville prøvd å finne noe litt mer "spenstig".

Hva med:

Ida Olefine

Ida Natalie

Ida Eline

Ida Emilie

Ida Helene

Ida Serine

Ida Mabelle

Ida Noelia

Ida Cornelia

Ida Pernille

Ida Edvarda

Ida Elise

Ida Renate

Ida Josefine

Ida Nikoline

Ida Alvilde

Skrevet

Bare Ida! Det heter mitt bonusbarn og det synes jeg er helt nydelig. Pluss at siden guttene har kun 1 navn passer det best med 1 på jenta også.

Skrevet

Er enig med noen av de ande her at det hadde passet med et litt sjeldnere mellomnavn siden Ida er så vanlig.

Remine syntes jeg også var litt rart, dessverre.

Holder fremdeles en knapp på Ida Josefine, jeg da:-)

Eller Ida Regine eller Ida Nikoline!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...