♣ Christiane ♣ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hei jenter Testet i dag tidlig på rd 13, og den var som vanlig negativ. Min femte innsetting, aldri noe som fester seg.( 3 icsi + 2 frys) Denne gangen hadde jeg alt av bivirkninger, stikninger, menssmerter til tusen, hodepine, kvalme og ømme bryster, men alt viste seg å være kun medikamentene som snakket. Kjipt men sant. Nå er jeg ferdig i det private og skal inn på riksen for min 4 icsi med spraystart i slutten av oktober. Begynner å bli skikkelig lei nå, og det faktum at jeg ble tante i går gjør ikke akkurat savnet noe lettere. Møkkadag, kommer sterkere tilbake. Akkurat nå er alt bare trist.
ikø29 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 uffameg... det var en veldig trist lesning...... Trøsteklem fra meg ( som skal teste på tirsdag og er drittnervøs..!!)
Cici03 Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Uff dette var trist å lese :-( Men gi ikke opp Christiane, en gang blir det deres tur også :-) Sender deg en stor trøsteklem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Uff, dette var kjipt å lese. Håper virkelig det blir din tur snart. Jeg tester om 12 dager. Har ikke lyst for det føles bedre nå når det er håp. Jeg er forberedt på flere runder så det går som det går. Jeg blir alltid litt lei meg når jeg leser om negative tester. Vi jobber jo så hardt for å få det til. Lykke til på Riksen. Håper det blir lykken for deg. Stor trøsteklem fra
Hvite due Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 off så trist!! Dette er helt pyton...men det er godt du ikke gir opp:-) Håper du har det greit....sender deg mange gode klemmer. Det kan ordne seg en dag... :-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Så trist. Håper virkelig det ordner seg snart for dere nå. Vi satser på at Riksen og det fjerde forsøket er tingen. Alle gode ting er... fire?! :-) Klem
Gjest Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Så trist at det ikke gikk denne gangen heller, Christiane:(( Trøsteklem
♣ Christiane ♣ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for støtten jenter. Dere er så gode å ha når alt ser svart ut. Riksen har nå satt meg opp på icsi nr 4 med uttakk i uke 48, så da blir det jo snaue to måneder uten hormoner før jeg er i gang igjen. Får håpe jeg lykkes bedre der, selv om det var veldig hyggelig å være på Aleris. Nå tar jeg meg en velfortjent ( etter min mening da, hehe) ferie i Spania og reiser på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå