Gå til innhold

BIM treff i Sarpsborg??

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som er gravide og går hjemme på dagtid som kunne tenke seg å komme sammen en dag?

Jeg venter nr. 3 og er SM på grunn av bekkenløsning. Det kan bli noen lange dager, så det hadde vært kjekt å møte flere som er i samme situasjon (gravid, bekkenløsning er absolutt ikke påkrevd for å kunne være med på treff:-))

Håper på mange tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138577978-bim-treff-i-sarpsborg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Ikke mange som hadde svart gitt! Er særpingene trege,he,he!

Jeg bor på Hvaler jeg, men er i Sarpsborg hver dag i forbindelse med at jeg har jobb og familie der (er egentlig særpejente..)

Jeg jobber ofte bare halve dager pga diverse svangerskapsplager og jeg vil gjerne være med på treff jeg!

Jeg ser du etterlyser noen på dagtid. Du kan jo også eventuelt komme på BIM-treffet på Peppes i Fredrikstad i mrgen 3.september kl 1800?

Uansett så er jeg klar for treff jeg! Ganske selskapssyk for tiden, og alltid hyggelig med noen i samme situasjon (graviditeten mener jeg. Ikke bekkenløsningen, selvom jeg også sliter endel med det...he,he)

Hei!

Ikke så stor respons på dette innlegget. Jeg har lest endel på den andre sarpinnlegget. Ser at mange der har vært med på møtene i Fredrikstad. Jeg synes nå det hadde vært kjekt å få til noe i Sarp. Kan vi finne en dag da du kamomilla og napolitana er ledig og så sette opp en dato ut fra det, f.eks på Peppes i Sarp i uke 38?

Mvh Heidi

Du vil ikke være med på treff i Fredrikstad på torsdag da, den3.jentapåvei?

Uke 38 passer litt dårlig for meg, kan være jeg kan få til en tid torsdag eller fredag den uken, men jeg kan ikke si noe sikkert eller love noe før tidlig i uke 38.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...