manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Vi har Nathaniel fra før,nestemann (hvis gutt) vil sambo kalle ham Tyr,jeg liker navnet,men synes ikke det står til Nathaniel.. Jeg heller derfor mer mot Krisander (dette navnet liker IKKE sambo), hvis jente blir det Kyra, hva synes dere?
Vipsenmamma Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes alle navnene var fæle, og Krisander er aller verst. Har dere ingen andre forslag?
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 hehe,nei blir nok en av de:) mest sannsynlig Tyr da,siden jegbfikk bestemme forrige gang, Kyra er vi begge enige om, synes det er fine navn jeg:)
prebs Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes Krisander passer mye bedre til Nathaniel enn det Tyr gjør. Men dere må jo være enige begge to, så kanskje greit å finne et nytt navn? Kyra er litt kult; )
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Ja..jeg er egentlig med på Tyr da,liker navnet i seg selv, og tenker siden barna er jo to forskjellige individer,så kansje greit med to så ulike navn?
sonne Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg likte ikke noen av dem så veldig godt, men er enig i at Krisander passer mye bedre enn Tyr til broren.
MammaCecilie Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Nathaniel er så fint:) Jeg har har alltid tenkt at hvis jeg hadde fått to guttetvillinger nå så skulle jeg ha kalt dem Nathaniel og Emilian. Syntes de navnene går fint sammen. Kyra var kult:) Tyr og Krisander likte jeg ikke så godt..
(Oktober) Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Jeg krysser fingrene for at du får jente:D
Castho Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Enig med oktober! Kyra kan gå men de to andre ville jeg revurdert om jeg var dere.
Tieran Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Tyr? Passet ikke med brorens navn, og jeg synes heller ikke at det er et navn egentlig. Hva med Tyra om jente da? Kira (Kyra) er fint:-) Ellers så synes jeg Krisander er forferdelig (ikke vondt ment)- Hva med Emilian? Passer bedre sammen med Nathaniel og er litt i samme gate som Krisander. Eller Kaspian.
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 1. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2008 liker Caspian,men sambo synes ikke noe om det.. Liker navna jeg:) er ikke helt med på Emilian jeg..men det er sikkert for at jeg ikke er vannt til det..men slik er det jo bare..ingen kan like det samme hele tiden..HELDIGVIS:)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Tyr blir fullstendig stilkrasj med Nathaniel. Disse synes jeg er fine til Nathaniel: Nathaniel & Adrian Nathaniel & Julian Nathaniel & Chrisander
Vannmann35 Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Synes både Krisander, Tyr og Kyra var mindre pene navn... Hva med: Nathaniel og Sakarias Nathaniel og Leander Nathaniel og Aleksander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå