Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 flyttet hit for noen uker siden så er ikke så kjent på kor ting er. noen som vet noen forhandlere som har den og eventuelt hvor? vet reflex har den men finner ikke ut om det er det i drammen..
Veslaa Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg er fra Drammen, men er ikke helt sikker på hvor den selges.. Hva med på Barnas Hus i Sandvika? Toget går fra Drammen stasjon og til Sandvika, så burde ikke være så vanskelig å finne frem. Hvis ikke finnes det jo butikker på Gullskogen, Magasinet og Liertoppen kjøpesenter...Og velkommen til Drammen
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Kun disse forhandler Emmaljunga i drammen: Gerd t.martinsen, sentrum gerd t.martinsen, solbergmoen var dette jeg fant på emmaljunga.se
Veslaa Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 3283 6350 Er nummeret til Gerd. t martinsen i Drammen. Hun sto oppført på reflex sine sider...
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 og en i krogstaelva, spareland barn og utstyr
Gjest Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg har tidligere svart deg at Gerd T Martinsen er den forretningen i Drammen som er knyttet opp mot Reflex. Hun er spesialisert på barneveogner og har en liten forretning vis a vis Torget Vest, samt en stor butikk med lager i Solbergelva. Alt de har i solbergelva kan også kjøpes i byen, og blir da kjørt fra lageret:) Evt så har sikkert Spareland Barn og Utstyr den, det ligger på Buskerud Storsenter. Og velkommen til Drammen. Hvis du har lyst til å bli kjent med litt mamaer er det tref i Drammen neste fredag, kan sende deg linken til treffet op Facebook om du vil:)
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 her står alt: http://www.emmaljunga.se/retailers.asp?area=14&land=no〈=NO&rmode=1&etyp=1&sort=Telefon
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 31. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2008 ja de har ikke på barnas hus det vet jeg;) takk for det, da skal jeg se der;) son e det når folk kommer her å frister med vogner:P måtte lure samboeren får å få kjøpe den.. siden vi har hatt 5 med de 2 vi har nå å eg hadde sakt vi ikke skulle ha flere.. men 3 av de har vært triller da..
Ksenia & Anjem Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 hehe ja sånn går det..men vogna er jo utrolig flott da og sålenge man bruker den lenge og godt er den verdt prisen..tror du må forte deg..de siste 08 modellene selges ut nå, eller må du vente til 09 modellene kommer i oktober/november
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 31. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2008 ja skal se på den så skal søsteren min se i den butikken i bergen i morgen, der hadde de de vist på tilbud å om vi syntes den e god så kjøper hun der der vist de ikke har de på tilbud her nede da.. skal se på mandag;) ja tenkte å bruke den til neste også
Gjest Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Pinlig mange skrivefeil så jeg nå... *huffe*
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 31. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2008 er det vanskelig å finne? om man parkerer i det parkeringshuset? husker ikke hva det heter, men det er hvertfall på samme side av elven..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå