Gå til innhold

Helt ærlig: Kunne dere vært sammen med en kortvokst mann (under 180 cm)?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikkedytt skrev (20 minutter siden):

Altså.. blir man forelsket, så er høyden det minste problemet. Har hatt kjærester på 190, 180 og 273 (som er min høyde. 

Blir jeg forelsket, så blir jeg forelsket, og da er det lite som spiller noen rolle. Var også helt på knærne etter en fyr som var ti cm lavere enn meg i fire år. 

Du er høy :nigo:

Anonymkode: 19512...e71

Skrevet

Et bare 166 så ja det hadde gått helt fint😊

Anonymkode: 644b9...566

Skrevet

Plager meg overhode ikke at mannen er «kortvokst» som du kaller det… Altså under 180. Jeg liker faktisk menn som ikke er så høye, best. 

Anonymkode: b02a7...f50

Skrevet

Definisjonen på kortvokst er ikke under gjennomsnittet altså.

Har hatt en kjæreste som var 171, og to som var 174. 

Anonymkode: 201b9...e3c

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke om jeg var kommer inn på Kvinneguiden. Det er plassen for slike overskrifter. 

Anonymkode: 50e16...c20

Skrevet

Man er ikke kortvokst når man er under 180. Men for å svare i denne misvisende tråden, ja. 

Anonymkode: 59eae...1b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nå måtte jeg sjekke om jeg var kommer inn på Kvinneguiden. Det er plassen for slike overskrifter. 

Anonymkode: 50e16...c20

Tråden er 13 år gammel, da...

Anonymkode: 83865...bf8

Skrevet

Jeg er 180 cm høy, og har funnet med en på 195. Fornøyd med det!

Skrevet

Oi mannen min er 171 har aldri aldri tenkt på han som kortvokst 🤣. Har aldri tenkt på høyden hans i det hele tatt faktisk. Var kjærlighet ved første blikk kunne ikke brydd meg mindre om høyde

Anonymkode: f5f58...b82

Skrevet

På nett kan en ønske seg hva en vil. Jeg tenner veldig på små damer. For meg er damer mellom 150-160 cm helt spesielle. Men i praksis betyr høyde lite, andre ting teller mye mer. Dama mi er 164, og jeg er knapt 20 cm høyere. Føler det er "riktig" at mannen er høyest, men vet om flere hvor det er omvendt uten at jeg ser det som noe problem akkurat.

Anonymkode: 684cc...d45

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.8.2008 den 18.22):

Høyde = suksess likssom. Yeah right! Dummeste jeg har hørt!

Bare store menn med bitte små peniser som har et sinnsykt ego og som liker å fremstå som suksessrike.. Siden suksessen på andre områder er relativt dårlig.

Jeg er 6 cm høyere enn mannen min, 10-12 cm når jeg tar på meg stiletter. Og han digger det. Føler at han går sammen med en modell. Mange menn under 180 cm har faktisk såpass mye selvtilitt at de driter i om dama er større enn dem. Og omvendt!

Synd på dem som det måtte være et problem for synes nå jeg.

Han er topptrent, deilig som få. Tar godt vare på kroppen sin og har en fett% på 12.

Herregud for en overfladisk verden hvis høyden betyr noe.

Høyden betyr ingenting, men fettprosenten er viktig? Og du kaller andre overfladisk?

Jeg syns isolert sett at høye menn er mer attraktive enn lave, men når det kommer til valg av livspartner er andre ting langt viktigere.

Skrevet

Mannen er 1.76, jeg er 1.74.

Anonymkode: 39797...10f

Skrevet

Jeg er under 160 cm., så jeg tror aldri det  har vært noe tema å forholde meg til at potensielle beilere har vært lavere enn meg. Når det er sagt, synes jeg nok dessverre at det blir litt puslete med lave menn som er nede på 170-tallet. Mannen min er 183. 

Skrevet

De jeg har rotet med under 175 har alle hatt kort penis, typisk for lave menn. Så nei, ville aldri surret med en kort mann igjen. Liker en mannemann, er noe trygt ved en ekte mann og ikke en dverg.

Anonymkode: 04546...dfc

Skrevet
Ikkedytt skrev (20 timer siden):

Altså.. blir man forelsket, så er høyden det minste problemet. Har hatt kjærester på 190, 180 og 273 (som er min høyde. 

Blir jeg forelsket, så blir jeg forelsket, og da er det lite som spiller noen rolle. Var også helt på knærne etter en fyr som var ti cm lavere enn meg i fire år. 

Er det ikike vanskelig å finne bukser når du er 273 høy?

Anonymkode: 49822...e8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

De jeg har rotet med under 175 har alle hatt kort penis, typisk for lave menn. Så nei, ville aldri surret med en kort mann igjen. Liker en mannemann, er noe trygt ved en ekte mann og ikke en dverg.

Anonymkode: 04546...dfc

Det korteste her er måten du fremstiller deg selv. Du forteller ikke noe om menn, heller ikke lave menn. Du virker dessuten litt... forvirret med helt vanlige uttrykk.

Men det er kanskje slik du ønsker å fremstille deg selv? Eller bare for å forsøke å provosere?

Anonymkode: 19512...e71

Skrevet

Er definisjonen din på "kortvokst" under 1,80?😂 du vet at "kortvokst" er en diagnose?? 

Ja, jeg er gift med en på 1,78. Jeg har også tidligere vært sammen med en som bare var 1,65. Det forholdet strandet, men det var ikke pga høyden hans. Jeg foretrekker menn som har selvtillit, som liker damer i de fleste farger og fasonger og som ikke har overflatiske verdier. Jeg er heller ikke selv så overflatisk at jeg har en absolutt høyde-grense for menn. Det er da mye annet som er viktigere, f.eks vil jeg gjerne ha en mann som er omsorgsfull, glad, sunn og frisk og over gjennomsnittet intelligent. Høyde kommer et stykke ned på lista, altså.

Anonymkode: e87a1...7e5

Skrevet

Vil si en mann under 175cm er kortvokst. Kunne aldri vært sammen med en så kort mann. Helt ærlig er de litt mer søte eldre gutter når de er så lave. Ikke barske og maskuline. Jeg har aldri vært tiltrukket av en mann under 185cm. Korte menn er ikke attraktive  i mine øyne.  Jeg tenner ikke på de, syntes det er usexy.

Anonymkode: a5a4a...ecb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er definisjonen din på "kortvokst" under 1,80?😂 du vet at "kortvokst" er en diagnose?? 

Ja, jeg er gift med en på 1,78. Jeg har også tidligere vært sammen med en som bare var 1,65. Det forholdet strandet, men det var ikke pga høyden hans. Jeg foretrekker menn som har selvtillit, som liker damer i de fleste farger og fasonger og som ikke har overflatiske verdier. Jeg er heller ikke selv så overflatisk at jeg har en absolutt høyde-grense for menn. Det er da mye annet som er viktigere, f.eks vil jeg gjerne ha en mann som er omsorgsfull, glad, sunn og frisk og over gjennomsnittet intelligent. Høyde kommer et stykke ned på lista, altså.

Du vet at innlegget du svarer på er fra 2008?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det gjorde jeg ikke. Hvem er det som drar fram sånt gammelt tull...

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Nei, det gjorde jeg ikke. Hvem er det som drar fram sånt gammelt tull...

Det kan man lure på, hvordan de finner det lurer jeg enda mer på.

Skrevet

Jeg er selv 179 og storfornøyd med en mann på 185. Slipper å strekke meg så altfor mye da 😆

Skrevet

Usikker... men det handler om at jeg er høy selv (183). Tror jeg hadde følt meg lite feminin..

Anonymkode: 193ad...16f

Skrevet

Dersom jeg hadde vært mann, tror jeg at jeg ville ha kuttet dumme damer som mener at menn under 1.80 er kortvokst. Damer som ikke finner veien til google er vel ikke så mye å samle på.

Anonymkode: 476cf...321

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Spiller det en rolle? Kortvokst i 2008 og 2021 har vel ikke endret høyde?

Anonymkode: 476cf...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...