♥Prinzessin♥ Skrevet 31. august 2008 #76 Skrevet 31. august 2008 Riktig, skulle bare frem til at skepsis er en fin ting. :-)
ScaryMama Skrevet 31. august 2008 #77 Skrevet 31. august 2008 Noen ting er det ikke vits i å være skeptisk til.
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 3. september 2008 #78 Skrevet 3. september 2008 Jaa!! Jeg er 1,75 og sambo er 1.75.. Synes virkelig ikke det har noe å si om han er 175 eller 185 cm. Elsker han like høyt uansett! Og det er faktisk andre ting som er viktigere enn høyden.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #79 Skrevet 3. september 2008 Er en på 1.78 kort? Dette er et av de dummeste innleggene jeg har lest på en stund. Forøvrig er jeg 1.63, og det er jævlig slitsomt for meg å kline med en på 1.85, så ja - jeg liker best menn jeg ikke får kink i ryggen av å kysse. Mannen min er 1.76 og det er akkurat passe for meg. Har aldri sett på ham som kort, haha. Synes høye menn ser rare og keitete ut, jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #80 Skrevet 3. september 2008 Kortvokst under 180?? Ideellt sett ville jeg hatt en mann som var min høyde eller mer.
Zeke Skrevet 3. september 2008 #81 Skrevet 3. september 2008 jeg er 173cm og min mann er 195cm høy å sexy
M by M Skrevet 3. september 2008 #82 Skrevet 3. september 2008 Mannen min er heit og han er bare 176 cm ;-) - og han klarer å få seg bra jobber og lønnspålegg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #83 Skrevet 3. september 2008 Mannen min er 170, bare noen få cm høyere enn meg.. Han er fantastisk i senga
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #84 Skrevet 6. september 2008 hmm. stemmer ikke for meg. jeg er 1.58 min,kjære er 1.74. tjener godt,en fantastisk elsker og veldig sexy. Andre jenter/damer snur seg ofte etter han vi er ute,men heldigvis er han min. Har vært sammens en som er 1.88 men det så dumt ut pga av min egen lille høyde. så det kommer jo an på hvor høy man selv er. er å da:) Menn nok til oss alle
Gjest Skrevet 6. september 2008 #85 Skrevet 6. september 2008 En mann på 180 er ikke kortvokst, men jeg synes jo de er små Jeg er 185 da, så mitt perspektiv blir jo litt annerledes.. Hehe.. Jeg var samboer med en mann på 178 cm jeg. Jeg var altså 7 cm høyere enn han, og jeg brukte høye hæler likevel. Mannen min var faktisk 193, men det var ikke høyden som gjorde utslaget der. Høyden er vedig lite viktig vel? Er det ikke andre ting som er utslagsgivende? Uansett er det tydeligvis mange menn der ute som ikke tenker høyde, jeg har alltid hatt draget på "lave menn". Av en eller annen grunn
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #86 Skrevet 6. september 2008 Jeg er gift med en! Huff og huff;o) En dverg på 175.
Cyan86 Skrevet 6. september 2008 #87 Skrevet 6. september 2008 jeg er 180, samboer er 176...jeg bryr meg ikke om sånt jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #88 Skrevet 6. september 2008 Jeg har to veldig gode kamerater som jeg har bodd sammen med over lengre tid. La oss kalle dem A og B. En dag kommer en felles bekjent av oss alle bort til meg, vi begynner å prate og kommer inn på emnet A og B. Så sier hun til meg; "men A er jo en god del høyere enn B?" Jeg blir ganske overrasket over at hun kan si noe slikt, men så tenker jeg meg godt om. A og B er faktisk akkurat like høye og veier noenlunde det samme. A er ganske stille og rolig, men fører seg med en indre selvsikkerhet som ikke kommer frem som arroganse, men "stål" (om dere forstår hva jeg mener). B er en mer usikker type (om du kjenner ham godt), men har en støyende form for selvtillit som gjør at han blir sett. De har ganske lik kroppsbygning, men A er noe bredere over skuldrene og smal over hoftene, der B er mer "jevn" fra topp til tå. Her har vi altså to menn som er på centimeteren like høye, det skiller to kilo på vekt, og den ene blir oppfattet som betydelig mye høyere enn den andre. Synes dette var interessant i forhold til denne diskusjonen. Ingen av dem er forøvrig lavere enn 185 cm.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #89 Skrevet 6. september 2008 Jeg er 1.70 og min mann er 1.77.... de 3cm har lite å si spør du meg... Så lenge han er høyere enn meg er jeg fornøyd, Datet en som var lavere enn meg en gang, men følte meg ikke vel med det ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #90 Skrevet 6. september 2008 Jeg er 160 cm og min mann er 182 cm. Han er høy, maskulin og litt bredbygd, du herlige tid han er deilig. Høyden har nok ikke så mye å si, heller hvordan kroppen er bygd, de som er tynn og hengslette tilltrekkes ikke jeg av. Hvordan skulle det gått med de nordnorske mennene??? Gjennomsnitts høyden der oppe er lavere enn sør i landet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #91 Skrevet 6. september 2008 Ha ha ha ha- lo så tårene trillet når jeg lesteoverskrifta. Eh,ja *knis* er gift med en kortvokst mann, å jeg tror vi kommer til å bare få kortvokst barn....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #92 Skrevet 6. september 2008 Nei - jeg kunne ikke vært sammen med en mann som var lavere enn meg med i normalt høye sko (dvs 180 cm) Hadde jeg vært 1,60 så hadde vel saken vært noe annet. Sorry, men så overfladisk har jeg vært! Jeg datet aldri en som var lavere enn 180 cm Nå er jeg gift med en på godt over 1.85cm
Tommage♀♂ Skrevet 6. september 2008 #93 Skrevet 6. september 2008 Min mann er 199cm, og det ser jo unektelig litt teit ut med meg på mine nesten 162cm løpende ved siden... Skulle ønske han var 15cm lavere jeg. Og det tror jeg han ville ønsket også faktisk, han misliker at alle kommenterer høyden hans hele tiden
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #94 Skrevet 6. september 2008 Oioioi, stakkars meg som er gift med en "liten" mann på 169 cm da... hahaha, for det teller selvfølgelig ikke at han er -veltrent og mandig i kroppen -er handy og flink til alt fra å snekre til å mekke -er en omsorgsfull, engasjert og fantastisk far for våre tre barn -at han er en tålmodig og snill mann, som gjør alt for at vi skal ha det godt sammen -gjør det godt på jobb og sørger for en stabil og god inntekt -er en super elsker og ikke minst, har selvtillitt nok til å synes jeg er kjempesexy i høyhelte sko og oppfordrer meg til å gå i det selv om jeg er 5 cm høyere enn han ;-) Ingen ved sine fulle fem ville vel finne på å være gift med en sånn taper på 10ende året, eller kanskje det er deg det er synd på, som ikke ser hva som bor i et menneske fordi du er så overfladisk at det ytre er viktigere enn det indre......?
Gjest Skrevet 6. september 2008 #95 Skrevet 6. september 2008 Ha ha ha ha ha må le litt jeg:) JA! Min elskede er 1,73 og heit;) hehe Du må jo få mene hva du vil om hva som funker for deg, men tror du er litt alene om dette... høyden har ikke mye å si:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #96 Skrevet 6. september 2008 Hehe, FOR en diskusjon!:-D Mannen min er 1,75 m, forøvrig så ER det gjennomsnittshøyden på en norsk mann!! Mannen min er også direktør og en meget god forretningsmann:-) Han er vel unntaket han da! Er forresten selv 1,63 m høy, og syntes mannen min er utrolig sexy og mandig:-D
Gjest Skrevet 6. september 2008 #97 Skrevet 6. september 2008 Hahaha :-D Under 180 ? er det den nye grensen for å være kortvokst ? Du høres ikke videre smart ut du..........
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #98 Skrevet 6. september 2008 HVA SKAL DU MED EN HØY MANN? TENK PÅ ANDRE TING ENN HØYDE! ( FEKS DET SOM GIR NYTELSER...?)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #99 Skrevet 6. september 2008 Helt ærlig: Ja jeg kunne vært sammen med en mann på under 180. Hadde han vært under 160-165 hadde jeg kanskje syntes han var litt lav, men hadde jeg likt fyren, hadde det neppe spilt noen rolle. Har vært forelsket i menn i alle fasonger og størrelser. En mann er en mann uansett høyde/bredde!
Ikkedytt Skrevet 21. januar 2022 #100 Skrevet 21. januar 2022 Altså.. blir man forelsket, så er høyden det minste problemet. Har hatt kjærester på 190, 180 og 273 (som er min høyde. Blir jeg forelsket, så blir jeg forelsket, og da er det lite som spiller noen rolle. Var også helt på knærne etter en fyr som var ti cm lavere enn meg i fire år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå