Gå til innhold

Helt ærlig: Kunne dere vært sammen med en kortvokst mann (under 180 cm)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry dere med små menn, men en mann under 180 cm er ikke attraktiv i mine øyne! Er ikke nøye hvor pene eller maskuline de er.

Selv er jeg jo 180 høy, så egentlig må gutten min være helst 185 (noe sambo er).

Skrevet

Vanligvis klager vi damer over hvor overfladiske gutter/menn kan være mht. utseende etc.

I rest my case

PS: Finnes forresten mange såkalte dverger som er dritkjekke, faktisk...

Skrevet

Jammen det er jo jeg som er sammen med han, og ikke du. Ikke tenkt så mye på det, lille venn. :)

Skrevet

Så bra! :-) Så får vi med "kortvokste" menn mindre konkurranse :-)

Glad jeg har andre selekteringsverktøy enn målebånd og tommestokk når jeg er på date :-D

Men for all del... Mannen din har sikkert flere gode egenskaper også...

:-D

Skrevet

Klart det, min supersexy mann er ca 174??

Sjekket akkurat SSB, og gjennomsnittshøyden for vernepliktige er 179, så syns du er litt streng nå altså ;)

Skrevet

Selv er jeg 174 cm. Jeg har to barn med min exmann som er 167 cm og venter nå et barn med ny mann som er 175cm. Har høyden noe å si egentlig?? Tror de fleste gutter jeg har falt for gjennom tidene har vært litt lavere eller i samme høyde som meg selv.

For en teit debatt.... overrasker meg at jeg gadd å svare på dette!!

Skrevet

Selv har jeg vel heller had problemer med svært høye menn, det er ikke noe for meg...godt smaken er som baken....delt...

Samboperen er vel akkurat 1.80, passer perfekt for min del....men hadde ike gjort noe om han var 1.70 eller 1.60 for den del....personligheta som betyr noe..

Dere som har den innstillinga, har dere menn? Vært i lengre forhold, hva hvis han dere elska endte opp i rullestol, da blir de jo "korte".... Hvis dere er så overfladiske så er jeg redd dere møter dere selv i døra en dag....

Skrevet

Djeezez så overfladiske dere er!! Deres liv må være utrolig kjedelig som lar høyden på ett menneske avgjøre livsledsager!

Min er 188cm, men hadde gifta meg med han om han hadde vært 30cm eller mer lavere........

Håper mennene deres dumper dere fort som faen når de finner ut hvilke overfladiske kjerringer de er sammen med.

Skrevet

Det kommer jo ann på dama da! Jeg syntes en mann skal være høyere enn dama, men ikke altfor mye høyere hvor det bare ser dumt ut. Har en venninne som er ganske lav som er sammen med en som er 3 hoder høyere, og når de går og leier hverandre i hendene ser det ut som han er på tur med lillesøstra si.

Og alle høye menn er ikke mere attraktive enn lave, det kommer helt ann på kroppsbygningen. Det styggeste jeg ser en en høy, tynn hengslete gutt. ( og de er det mange av) DET ser dumt ut det, mye dummere enn en på rundt 175 med normal kroppsbygning.

Men som sagt så kommer det ann på dama. Man skal se proposjonert ut ved siden av hverandre syntes jeg er det viktigste når det kommer det til høyde og det ser det ut som andre mener også, så da vil vi alle syntes forskjellige høyder er attraktive, alt etter som hva som passer til oss selv.

Skrevet

unnskyld at jeg ler, men jeg håper du mener 1,79m og 1,58 m.. Vil vel si dere er rimelig kortvokste om dere er under 2cm.. hihi...

Skrevet

Synes det er helt greit at noen foretrekker høye menn fremfor lavere, det er jo sånn det er med det meste; lys/mørk, kraftig/spinkel osv. Men når debatten vinkles mot at de som er lavere enn 180 er kortvokste, dverger (et ord man ikke bruker engang....), MIDGETS (??), og ikke minst omtales som automatisk usexy...Hallo? Da dreier jo denne debatten seg, som de fleste andre her inne, om å finne et eller annet/noen å trakassere!!

Håper for din del du aldri har uttalt noe om sexy i samme setning som en eller annen holywoodstjerne da, ikke mange der over 180, men det trodde kanskje du??

Skrevet

For meg spiller ikke høyden noen rolle.. Det er så mye annet som kunne vært galt med en evnt. partner enn høyden. Tenk på alle idiotene vi leser om her inne; "mannen min gjør ditt og datt", "er dette mishandling" blabla.. Hvis det største problemet med mannen er at han er under 1.80 vil jeg si at det er et luksusproblem..

Jeg har datet min del av menn, og har aldri enset høyden.. For 6 år siden var jeg hodestupsforelsket i en som var 1,76, tok meg 2 år å komme over han. Min mann er 1,88 og jeg elsker han over alt.. Så høyden er ikke avgjørende for mitt valg av partner..

Det er ikke bare-bare med en så høy mann heller, ikke for meg som er 1,58 høy selv.. Og for den over her som syns det så teit ut med oppsydde bukser; dette gjelder jo for lave jenter også da!! Dessuten kommer bukser/ dressbukser/jeans osv i foskjellige lengder. 30"/32"/34" og36", så det burde ikke være så vanskelig å finne noe som passer.. Idiotisk argument..

Skrevet

Ser ikke helt problemet. Hvor mye jeg elsker mannen min er IKKE proposjonalt med høyden. Han er 1,9 m høy, og jeg ville elsket ham like mye om han hadde være 1,6 m

Skrevet

Ugla har et godt poeng. Hva om den høyreiste mannen ender opp i rullestol? Snakk om overfladiske kjerringer. Hilsen ei som tilfeldigvis har en mann på over 180 cm.

Skrevet

Alle menn under 180 er kortvokste? Ja vel.

For min del er min manns høyde mer enn nok, han er 181. Hadde han vært enda høyere ville det begynt å se komisk ut. Jeg er nemlig bare 158. Sier seg selv at en 2meters mann ville vært drøyt.

Skrevet

haha, ser poenget ditt (tror jeg)

Hvis du er over 180 så er jo menn under korte i forhold til deg da, men for oss som såvidt bekker 160 kan fort 180 bli veeeeldig høyt.

Kjemper rett og slett!!!

Gi meg en mann på 170 ;)

Skrevet

Tror vel ikke Bill Gates(178 cm) har slitt så voldsomt med karrieren, lykkelig gift har han også vært i 14 år. Ei heller tror jeg at Mel Gibson(175 cm) eller Tom Cruice(170 cm) f.eks har hatt særlige problemer med hverken karriere eller dametekke. *ler*

Skrevet

Samboeren min kunne gjerne vært litt høyere, men det er han nå engang ikke, så da.... Jeg er 172, og han er vel ca 175(vet ikke nøyaktig hvor høy han er....). Men han er iallfall høyere enn meg! Kunne ikke vært sammen med en som hadde vært lavere enn meg tror jeg...

Men han er iallfall ikke usexy. Han er en av de mest sexy jeg vet!

Skrevet

Ja selvsagt, men en mann på f.eks. 179 kan ikke defineres som kortvokst da glupa... Mitt livs store kjærlighet (inntil jeg traff mannen min) var 176 (jeg er 178). Høyde spiller i utg.punktet ingen rolle, men når det er sagt synes jeg at menn under 175 cm ideelt sett blir i korteste laget for meg som er såpass høy.

Skrevet

Jeg er 1.66 og mannen min er 1.65, og han er den kjekkeste og mest sexy mannen jeg kjenner!

Og hva er dette med at lave menn ikke er suksessfulle? Mannen min tjener veldig bra, har god utdannelse og det er ikke mange menn i begynnelsen av 30-årene som eier tre hus og er nesten gjeldfri? Så det så...

Skrevet

Mannen min er nøyaktig 180 cm, men det hadde ikke vært noe problem om han hadde vært kortere, så lenge jeg er kortest (171 cm). Det finnes mange kjekke og sexy menn under 180 cm som har oppnådd stor suksess i livet, blant annet mitt store idol, David Bowie. Bryr meg altså ikke om menns høyde i særlig grad. Hår på ryggen derimot...*grøss*

Skrevet

mannen min er under 180, han har tatt god utdannelse, fikk jobb med en gang han var ferdig, og har nettopp fått forfremmelse og høyere lønn..

og vi har tre vakre barn mellom oss, og han er innmari sexy!

Skrevet

Vil ikke si at høy mann = maskulin. Det som er lite tiltrekkende er en lang, hengslete, tynn og pinglete mann.

Men en mann med muskler og høyde, da snakker vi MANN!!! Behøver ikke å være topptrent....

Og heldige meg har en sånn:) En mann på 188cm og jeg med mine 170cm.

Perfekt høyde:) Elsker å måtte strekke meg litt for å få et kyss:) mmmm:)

Men når sant skal sies så har jeg vært sammen med en liten mann, og fortrekker høye!

Skrevet

kortvokst ville jeg sagt om mannen var under 150 cm.

Mannen min er 170. Jeg 175. Ser ikke problemet

Skrevet

Min mann er en 195cm høy håndtverker med masse fine muskler...;)

Jeg er 170cm og synes det er perfekt siden jeg ikke er en sylfide selv. Vil gjerne ha en "stor" mann. Men det var ikke det som gjorde at jeg falt for han. Har hatt lavere kjærester før, men ikke lavere enn meg. Har bare ikke blitt sånn.

Bare for å si det: jeg synes ikke en mann på under 180 er lav altså, kommer mer an på utståling om jeg ville falt for personen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...