Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg kunne ikke.. Få ting som er mindre mandig enn å være lav. Det viser seg også at det er disse som har vanskeligst for å skaffe seg dame, vanskeligst for å gå jobb (blir ofte silt ut i intervjurunden) og de har vanskeligere for å få lønnspålegg/forfremmelse..¨ Korte menn er usexy og totalt turn off.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Så en mann på under 1.80 er kortvokst?? Tulling..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Korte menn er lite attraktiv ja. Men 180 var da ett høyt krav egentlig, en mann på 170 er vell grensen her. Min mann er 175, han kunne vært høyere for min del- men nå er han altså ikke det
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 er vel 1.55cm på mann som er regnt som kortvokst. å 1.50cm på damer. typen min er 1.79cm. jeg er 1.58cm så vi passer jo bra sammen da, men hadde jeg vært høyere så ville jeg nok automatisk sett etter en som var høyere enn meg selv.
Kjukka Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Ja, om han var normal ellers, så kunne jeg det... Om det kun var høyden som var "feil", så hadde jeg glatt blitt sammen med personen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg kjenner en på 1.70 og han er en av de mest attraktive menn jeg vet om! Har en vanvittig magnetisk tiltrekningskraft (på flere, ikke bare meg!), men er gift med ei drittkjerring... At alle under 1.80 er kortvokste og lite attraktive blir feil og litt teit å si egentlig
Gjest Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 hehe.. sett på gamle episoder med sex og singelliv når samantha dater han korte fyren som rekker henne til puppene? hehe. noen ser jo faktisk ekstra korte ut visst de ha korte bein og lange overkropper.. enn de som har lange bein og korte overkropper.. teller litt det også føler jeg..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Det er forskjell på å være kortvokst og bare være lav. Under 150 cm for damer er kortvokst og under 160cm for menn. Jeg er selv 151,5 cm og ikke kortvokst men ganske lav. Min samboer er 157 og er absolutt attraktiv både i mine og mange andres øyne. Veldig kjekk kar. Det er ikke størrelsen det kommer an på veit du. Jeg foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 JA det kan jeg. Ville nok ikke med første øyekast sett på en som var lavere enn meg selv, men like høy eller LITT høyere. Jeg liker IKKE høye gutter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 170 høy er nok altså!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Altså nå er 180 cm å legge lista litt høyt:p Og det finnes MANGE atraktive menn under 180. Men da jeg selv ikke er noen småjente så kunne jeg aldri datet en mann som er under 174, jeg er selv 176. Har vært sammen med en på 174, og det var helt greit, men litt rart. Mannen min og jeg er like høye og han er en meget flott fyr:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Vel.. Alle har sine ting.. Du er tydeligvis redd for å fremstå som mandig og usexy. Om du derimot hadde hatt god selvtillitt, ville du ikke brydd deg om at mannen din var like høy som deg selv eller at han ble lavere enn deg når du tar på deg stilletter.. Det er i alle fall sånn jeg har følt det før. Jeg er selv 174cm på sokkelessen, og var sammen med en kar på 178cm i flere år. I løpet av forholdet vårt, eide jeg ikke et eneste par med høyere heler enn 4 cm. Idag er jeg sammen med en kar på 198cm.. Godt å kunne gå i så høye heler jeg bare vil, og han er alltid høyere enn meg.. Hehe:) Vi er som to giganter (høye og tynne da!!) når vi skal på fest.. Jeg blir jo ca 180-182cm høy når jeg tar på meg stillettene.. Og bestevenninna mi er 160 cm =) hehe:D Morsomt det!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Jeg er ca 160 og har ingenting imot lave menn, synes det er mest praktisk med en som er bare litt høyere (165 til 175 er perfekt). Når menn blir for høye så synes jeg bare det ser teit ut i forhold til meg. Når det er sagt, ville jeg ikke datet en som er lavere enn meg selv, liker at mannen er høyere enn meg selv om vi begge er små. En jeg datet som var bare ca 165 ble det slutt med ikke pga hans lave høyde men pga hans komplekser for den og at han stadig måtte kommentere hvor liten jeg var som var lavere enn ham. Hangups i forhold til høyde/dårlig selvtillit på menn uansett hva det kommer av er ekstremt usexy!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 De må i det minste være over 175cm, min er 186cm, skulle faktisk ønske at han var litt høyere, jeg er 170 høy og med stilletter på blir jeg bare litt lavere enn han;-) Høye menn er mere maskulint ja!
KaMa Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Ja. Jeg er ikke så overfladisk og konservativ at jeg vurderer livspartner ut fra høydekriterier. Og jeg har heller åpenbart ikke så liten selvfølelse at jeg ville følt meg som mindre kvinne om jeg har en lav kjæreste. Men hvor har du det fra at lave menn ikke finner seg damer? Jeg vet om flere kortvokste menn med dame, og flere høye menn som ikke får forhold til å funke. Evt forskjell jeg kan komme på i farten er at de kortvokste har mer stabile forhold enn de høye. Men det blir jo rein synsing fra min side, basert på observasjoner. Og så må man ta i betraktning at etniske nordmenn ofte er høye, altså at gjennomsnittshøyden for en mann er ganske høy her i Norge.
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 ehh man er vel ikke akkurat kortvoks når man er under 180. Da er jeg dverg (selv om jeg ikke er mann) men mannen min er 186 men høyden var ikke akkurat grunnen til at jeg falt for han da.
OneOfTheBoys Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Gjennomsnittshøyden I NORGE på menn er 175 cm. (Kvinner: 165 cm) Så å være under 180 er definitivt ikke kortvokst!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Jeg er 1.80 og mannen min er 173... Vi ser nok litt rare ut sammen ja, men hva så?? Skulle gjerne ønske han var høyere jeg, men det er han ikke og jeg hadde aldri forlatt ham bare fordi han er lav... Er jo ikke høyden jeg faller for hos en mann, men det er meg da.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #18 Skrevet 31. august 2008 så teit du må være!!min er 172 og jeg er 176 men det gjør jo ingenting.elsker jo mannen og høyden spiller ingen rolle og han er høy nok.gla jeg får han for meg selv da.han er alt han og aldri funnetdet i en høy en og han har jobbet mye.utdannelse på 6 år og jobbane ståri kø for han!måtte velge mellom 3 plasser han da.han tjenerveeeeldig godt han.kan gå hjemme med våre små med god samvittighet.vi har råd til det.høyden har jo ikke noe å si.da er det jo mer holdninger,oppførsel og utsende og klær.ikke lengden da.syk du tydeligvis.tydeligvis ikke åpna øyane dine. har ihvertfall funnet min mann for livet!!!!!! lykke til å finne din da,vis du må gå rundt med målband også da i tillegg!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #19 Skrevet 31. august 2008 Jeg har vært sammen med gutter som har vært like høye som meg selv, 177, men må innrømme at jeg føler meg mer vel sammen med gutter som er en del høyere ja;-D Helst så de kan legge armen rundt skulderen min uten at jeg må bøye meg!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Er under 1.60, så selv om mannen i mitt liv og min store kjærlighet er 1.85 kunne jeg nok det ja. Hadde en utrolig deilig elsker i mine yngre år som ikke var mer enn 1.65 høy, men kroppen hans var bare så utrolig sexy. Allt var proposjonert og han hadde akkurat passe med deilige muskler. Det beste var at de fleste jenter var høyere enn han og dermed ikke interessert. Traff han igjen for et par år siden, og da hadde han tatt kroppsbyggingen for langt. Er egentlig greit, for selv om jeg aldri kunne vært utro mot min elskede, så kan jeg på en måte fantasere om han uten dårlig samvittighet. Den jeg fantaserer om finnes jo ikke lenger;-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #21 Skrevet 31. august 2008 For å være dverg må man ha spesifikke genfeil, det er ikke bare høyde en ser på. Det som menes er vel at alt ned til 1.60 for en mann er innenfor normalen og alt ned til 1.50 for en kvinne. Derfor er ikke en på 1,51 kortvokst pr. definasjon.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #22 Skrevet 31. august 2008 DET er det IKKE! det er 180 for menn og ca 167 for kvinner
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #23 Skrevet 31. august 2008 Helt ærlig JA. Jeg har giftet meg med en på 172 cm og fått to barn med han. Han har god utannelse, jobb, god fysikk og en IQ på over 155. Liker min lille nerd jeg. Og så bra at jeg får ha han for meg selv:o)
ScaryMama Skrevet 31. august 2008 #24 Skrevet 31. august 2008 Jeg har alltdi likt høye gutter, og kunne nok ikke vært sammen med en som er noe særlig under 185. 190 er helt perfekt:)
Anne-B. Skrevet 31. august 2008 #25 Skrevet 31. august 2008 Haha, ja, det kunne jeg, og det er jeg da også. Har ingenting å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå