Sizzieli Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 har noen spørsmål som jeg håper at noen kan hjelpe meg med. Lillegutt spiser bare 1 pupp om gangen, er dette normalt? Han er nå 10 uker og virker fornøyd etter måltidene og legger godt på seg. Han sover nå fra elleve-tolv tiden til seks- sju tiden om morningen uten mat. Bør jeg da pumpe meg i løpet av natta for at produksjonen ikke skal gå ned? Hørte nemlig noen nevne dette her en dag. Føler kanskje at puppene ikke er like sprengte som de var tidligere men har å hørt at dette er normalt. På forhånd takk for svar
Tante Gustava Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Lillegull her spiser også bare 1 pupp om gangen, har alltid gjort det. Han er nå 3,5 mnd og gjør det fortsatt. Har vokst fint hele veien. Så lenge gutten din legger på seg som han skal trenger du ikke bekymre deg. Gå på helsestasjonen og vei han hvis du er usikker. Babyen regulerer selv melkeproduksjonen. Så lenge han ikke trenger melk om natta skal det i utgangspunktet ikke være nødvendig for deg å pumpe deg. Men det kan sikkert være lurt å være litt ekstra oppmerksom på tegn til om produksjonen går ned, og så evt starte med pumping. Vær obs at nattamming er et av kriteriene for at amming skal fungere som prevensjonsmåte.... At puppene ikke er like sprengte som før er som du sier helt normalt, det bare betyr at melkeproduksjonen har stabilisert seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå