Gå til innhold

Stellebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet av et stellebord som er max 45cm bredt? (ha mellom dusj og vaskemaskin. Har ekstremt lite bad, og er kun der jeg har mulighet å ha det.. er ikke plass på vegger nok til å feste et veggbord eller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri sett et såå smalt ett.....har stellebordet på rommet deres jeg. ikke plass andre steder

Skrevet

kan ikke ha ei stellematte oppå vaskemaskin da? å bare ei smal kurvhylle mellom der til bleier og skift?

Skrevet

Er det lurt oppå vaskemaskina da? Kan man stelleoppå der mens den ruller og går?

Har bare et soverom, og er ikk plass til stellebord der:(

Skrevet

Da jeg bodde i en liten leilighet så kjøpte jeg meg en oppblåsbar stellematte som jeg hadde på sengen min!

Hadde den forsåvidt med meg overalt og den var god...

Det er jo ikke en regel som tilsier at en må ha det på badet!

Lykke til!!!!

Skrevet

de vi leier av har det :) vi skal ha det.. uansett så om du ikke har dårlig rygg eller noe så kan du jo ha matta på gulvet når den er på like greit..

husker mormor sa at stellebord er noe av det rareste som er funnet opp.. det verste trikset for å tyne folk for dilleting sa hun hehe..

å andre har sagt. vil du ha en vår kommode så er stellebord kjempegreit.

jobba i b.hage. da var det kun den matta på en sånn benk en kunne styre høyden på..

er jo greit å ha litt hyller til div lett tilgjengelig da... vi skal bare skru opp noen enkle hyller med kurver på veggen

Skrevet

Har du vaskemaskin stående rett på gulv uten noe oppå? Går ikke ann å kjøpe sånn madrass greier som er til stellebord på Ikea f.eks å lage deg ett stellebord oppå vaskemaskinen?? Vet ikke om dette er praktisk mulig, men føler jeg har sett/ hørt om det ett sted..

Skrevet

Ja, har tenkt på det også... men hvor flink jeg er til å snekre et bord oppå der er en annen sak:-/ Har ingen til å hjelpe meg.. men kaskje hvis jeg skriver opp målene, at jeg kan få en byggmaker/snekker til å lage det? Er det mulig tro?

Skrevet

Det ær ikke så vanskeligt å lage en "kasse" runt vaskemaskinen. En kasse med tre sider. Gå till ett byggvarehus tex maxbo køp plater med vitt laminatbelegg (glømt vad de heter) og hjørnevinklar , tenker du trenger 4st. Be dem på byggvarehuset å kutte platerne i det målet du trenger (husk litt slingringsmån) slik att vinklerne får plats på insiden av kassen mot vaskemaskinen .En pleier og betala kanske 50 kr før att de kutter platerne.

Vis du ser litt extra hjælpeløs ut kan de gott hænde att de skrur kassa sammen før dig. Det vill ikke ta dem mer æn tio minuter :-)

Så køper du møbeltasser å ha under kassa før og beskytte gulvet. På ikea har det en fin opplåsbar stellematte till 169 kr tror jag det var.

KLART!

Lykke til !

Skrevet

Smart ide da, hadde vi ikke fått stellekomode så hadde jeg ikke giddi og heller kjøpt en komode til å ha klærne i...

Den oppblåsbare på ikea koster 59,- kr ;) kjøpte to stk her omdagen, en til stellebordet og en ekstra til å ha på badet oppå benkeplaten..

De har også kjempesøte trekk til dem om man vil ha det tror jeg tror jeg betalte 59,- for to stk, husker ikke helt.

Ikea er genialt på babyutstyr igrunn :)

Skrevet

Går helt fint å bare bruke et stelleunderlag fra ikea oppå vaskemaskinen. kan jo bare flytte den hvis du må stelle ungen når maskina går.. Og du har jo plass til en hylle v siden av hvor du kan ha bleier, og salve og sånn..

Trenger ikek snekre noe for å få til dette!

Skrevet

Vi skal ha stellematte på vaskemaskina! Synes det er praktisk og fint å sleppe desse store stelleborda. Det er ikkje noko problem å stelle babyen der medan vaskemaskina går heller, spurte ei venninne om det, og jenta hennar syntes berre det var ekstra stas når sentrifugen gikk :-)

Mange fine stellematter til ei ikkje så alt for dyr penge. Vi kjøpte ei vi syntes hadde veldig kult grafisk mønster på til 299.

Skrevet

Har ein kun ei enkel stellematte, så er det inga sak og skifte kvar den enn skulle vere. Veit om nokon som har brukt vaskemaskin til stellebord. Her blir det ein vanleg kommode med stellematta oppå den.

Ellers vurderer eg og kjøpe eit enkelt stellebord frå Ikea til knappe 200 kr som ein kan bruke til anna type bord seinare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...