Gå til innhold

Hva skal søsteren eller broren til Isabella hete? :)

Anbefalte innlegg

Har noen favorittnavn. Noen er kanskje mer aktuelle enn andre og ikke minst må jeg jo bli enig med samboeren, men bare litt moro å se hva folk mener :o)

Jente:

Julianne

Camille

Cornelia

Amanda

Bianca

Martine

Emmalin

Gutt:

Casper

Markus

Hehe, har bare to der ...

Fortsetter under...

Isabella er nydelig. Jeg syns Amanda og Martine er finest av jentenavna. Camille og Emmalin er også ok navna, men syns Camilla og Emma er finere. Hva med Alexandra eller Viktoria? Av guttenavna liker jeg Casper best, men Markus er også fint. Jeg stemmer for Martine og Casper.

Av jentenavna liker jeg Julianne og Martine best. Martine passer ikke så bra til Isabella synes jeg, da passer Julianne bedre. Emmalin var også et koselig navn egentlig, men synes ikke det passer så bra til Isabella. Cornelia er også ok og passer bra til Isabella.

Liker både Casper og Markus, holder kanskje en knapp på Markus

Annonse

Takk for fine svar :o)

Ja, jeg skal vite om det blir gutt eller jente hvis det går.

Er sååå nysjerrig. UL 1. oktober!

Var vanskelig å se på Isabella da. Hun var sjenert og lå med bena i kryss ;o)

Isabella er nydelig! :-)

Jeg synes Martine passer utrolig dårlig til Isabella + at det er litt kjedelig. Emmalin var nydelig :-) Det likte jeg veldig godt!

Ellers, hva med: Linnea, Viktoria, Wilhelmina, Benedicte, Natalie?

Synes egentlig ingen guttenavn passet så godt.. Hva med:

Maximilian

Alexander

Ferdinand

Jonatan

Benjamin

William

Emanuel

Hei Emilia,

Takk for gode tips :o)

Linnea er faktisk på "listen" selv om jeg ikke skrev det her ... synes det er fint, men det når ikke helt opp trooor jeg ... hehe

Viktoria kjenner jeg så mange som har kalt barna sine, Wilhelmina heter den ene nabojenta her som Isabella leker mye med så det blir for "nært" (Eller jeg føler jeg bruker navnet så mye) Benedicte heter niesen min .. og Natalie er et fint navn :o)

men synes du har god smak :D

Av guttenavnene dine synes jeg Alexander er fint (men kjenner altfor mange) Jonatan og William er veldig fine :o)

Moro med navn ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...