?!?! Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 har en datter på straks 3 år som aldri klarer å sitte stille. jeg prøver å sette med ned sammen med henne for å lese, tegne, se på film eller hva som helst. det tar max et halvt minutt før hun er oppe å spretter og skal gjøre noe annet. hun klarer IKKE sitte stille å konsentrere seg om noen ting. hun har aldri gjort det. ikke ved matbordet heller, enda der hun har fått det inn med teskje fra dag en at man sitter fint ved bordet. i tillegg til dette har hun ett sinnsykt temprament når hun slå til. hun slår til meg med hånda i annsiktet og dette har hun gjort i over et år, når hun blir sint. i barnehagen sier de at hun er jo mer aktiv enn de andre barna, men det er det liksom. er det flere som har det sånn? Jeg har aldri møtt noen unger så er så rastløs som datteren min noen gang! jeg lurer på ADHD... vet at alle foreldre lurer på dette i trassalderen, men min har alltid vært slik.... hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hvordan er språket hennes? Jeg har nemlig en med ADHD, og en uten(men med språkvansker). Og dette høres veldig ut som min med språkvansker.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå