Gå til innhold

nippel piercing!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vondt? har så sinnsykt lyst på en. Men mine bryster er liksom så rare (føler jeg selv). Nippelsn vises ikke, eller sånn den trenger litt stimulering for at knoppen skal komme drem, visst dere skjønner;)

Noen er som har tatt?

Fortsetter under...

Skrevet

*nikker hardt og brutalt*

Skrevet

Vondt lenge etterpå da? går det fort? Kan vel ikke være verre enn å føde vel? ;) Hehe...

Skrevet

Hehe....kan si det sånn at jeg tok en ihver bryst. Tok de ut under svangerskapet pga ekstremt følsomhet...da en plage hehe, og jeg tar det ikke igjen..............MEN jeg har født tre ganger, så jeg vet ikke helt jeg.

Mulig det å pule er lettere og mye mer behagelig enn å sette seg i piercing stolen.....*flire*

Skrevet

Jeg tok i begge på engang.. Og ja det gjorde vondt der og da..

Og noen dager etter så var de litt såre når folk kom borti..

Går fort ja..Du tror vel ikke de piner deg med det?? hehe..

Og nei det er ikke vondere enn å føde.. hehe

Skrevet

Ops..glemte å si nei ikke vondt så lenge etterpå, litt ømt. Værst er å få nålen igjennom for så å rette det andre brystet til=)

Annonse

Skrevet

Haha. Nei, men er litt pystete når det kommer til sånn. Har to piercinger fra før å var livredd begge gangene :P + tatovering da så jeg skal nok klare dette :) Måtte jo spørre da vettu ;)

Skrevet

Jeg har i begge.. Og jeg syntes den siste var værst.. Det sa han pircing mannen også, at det andre er altid værre en det første.. Men så går jo smerten veldig fort over.

Verdt det:o)

Skrevet

jeg SKAL ta. har så mega lyst :) må psyke meg skikkelig opp så blir det :) tenk på fødselen under det hele så blir det vel :P eller drikke meg drita å slokkne så får vi ta det da:P eller ikke..

Skrevet

Jeg har i begge. Tok de forje onsdag faktisk. Og det er mindre vondt enn man forestiller seg :-) Det kom et "satan" på den venstre og et "faen" på den høyre, og det var det :-) Absolutt verdt det!

Skrevet

... legger også til at jeg ikke hadde noe vondt etterpå. Sov på magen samme natta også :-) Litt uvant var det jo, og frykten for å henge fast i dusjforhenget var jo der da ;-)

Skrevet

Nei, nå er det bestemt. Jeg skal ta :) Klarte å føde så skal faen meg klare to raske stikk på et VELDIG følsomt sted ;) Ordner seg. Men er ikke en tatto kis som skal ta da. er en jeg kjenner som er en killer på å ta piercinger og sånt. Det kan kanskje bli litt verre men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...