Gå til innhold

Mye liv og bulder om dagen:)

Anbefalte innlegg

Sparker så magen disser og jeg får vondt:)

Har ømme punkter og magemuskler, var til og med hos legen igår fordi det var så ille at jeg trodde noe var feil:) Klarte ikke reise meg og sette meg ordentlig:)

Deilig å kjenne sparkene og se dem!

Kjenner noe sånt som "buldring", akkurat som hun bokser overalt..?

Flere som kjenner det? Er det at hun "snurrer kråker", "sykler" o.l.? Morsomt ihvertfall:)

Deilig at det bare er 12-13 uker igjen :D Gjøre klart rommet nå, det meste er klart men:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138576529-mye-liv-og-bulder-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt det på akkurat samme måte! er kjempemorsomt, kan sitte å se og kjenne på magen min i evigheter! =D

men nå har han roet seg en del da, er mer stryking med føtter og armer da det ikke er så mye plass der inne lenger. har 9 uker igjen og jeg glerder meg ubeskrivelig mye til han kommer ut så jeg får se hvem som herjer i magen min=P

er kun barnevogna som er klar her hos oss.. begynner og få litt panikk nå ja.. =P

Her har det også kjent ut som buldring i balndt at det liksom rister overakt, av og til kjennes det også ut som den bokser, mange ganger på samme plassen. Flere ganger jeg kjenner jeg blir litt øm for at den sparker så mye på samme plassen, å to ganger nå har jeg opplevd det opp under ribbebeina så jeg har fått vondt:-( Men det er sååå herlig å kjenne liv. I dag lå jeg å sang å da beveget det maaaasse på seg. Føler at jeg får så god kontakt med den lille da. Er så mye bevegelse her at av og til er jeg redd den får for lite søvn. For nok en veldig aktiv baby, er veldig aktiv selv så det kan nok ha noe med saken å gjøre:-) Har 12 uker igjen på tirsdag, synes det er lenge. Du er heldig som har 9. Så mange rundt meg som får baby nå, så merker jeg blir utolmodig. Bare barnevogna som er på plass her og foreløbig!!

Er mye liv her og, ikke så mye harde spark som tidligere men plassen har nok blitt mindre i det siste. Kun 9 uker igjen nå:) Han har begynt å hikke flere ganger hver dag nå. Noen ganger holder han på leeeenge...

Husker at jenta mi gjorde det og når hun låg i magen:)

Har det meste av utstyr fra førrige gang, skal bare kjøpe litt babytøy til de første ukene, det jeg har er mest rosa. Så får man jo så sinnesykt mye gaver og. Må kjøpe ny madrass til sprinkelsengen, hørt at man ikke skal bruke "brukt" pga forebygging av krybbedød. Så den datteren min hadde har vi kastet.

Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten i hverfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...