øynesomtinntallerkner Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Har en gutt født i november, og er så i tvil om jeg skal be om å få inn 2 egg ved neste forsøk, dersom det blir noe av eggene da....Er så kjipt å gå gjennom hele spetakkelet og så ender det kanskje i abort, det er jo høyere sjans for å beholde en dersom en får satt inn to.... Men om alle ting klaffer så får vi kanskje tvillinger før storebror er 2 år, og det blir jo unektelig litt hektisk, men jeg har lyst til det også... hmmm alderen jobber litt mot meg, så jeg har liksom ikke all verdens tid til mange forsøk... Hva tenker andre om dette?
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Jeg fikk en gutt i slutten av juni og vi tenker på å begynne med søskenforsøk i des/jan hvis alt fremdeles går like bra som nå. Har 4 egg på frys, og da tines jo to og to opp, så har tenkt litt på dette med evt tvillinger. Vi har bestemt oss for å sette inn begge om de overlever opptining, kommer ikke til å klare å velge ett av de liksom. Tenk hvis vi kaster gullegget. Jeg kunne godt tenke meg tvillinger, selv om det kommer til å bli fryktlig hektisk, er jo veldig hektisk med 1:-) Men jeg ser og maaange fordeler med barn så tett og vet at det er kun den første tiden det blir veldig slitsomt, så vil barna få masse glede av hverandre. Dessuten er ikke sannsynligheten for tvillinger så stor. Sjansen blir bedre ved to egg, og hvis alderen jobber mot deg så ville jeg gått for 2:-) Er det lenge til dere skal ha søskenforsøk? Blir veldig raskt for oss hvis vi skulle være så heldige å bli gravid med de på frysen:-) Men det kan jo ta tid og vi har lyst å få de litt tett:o)
øynesomtinntallerkner Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 I november skal vi prøve igjen, begynner med spray i oktober, håper det blir noen fine egg og at de blir befruktet. Jeg tror det blir å prøve å sette inn 2 , det er bare å sette i gang, skal alltids klare det hvis det blir tvillinger:)) Herlighet dette hadde jeg aldri sagt for åtte mnd siden he he heeeee...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå