☆Lille my* Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Var så dum å kjøpe "min kur" til 299 kr i dag, og den smakte pest! Brakk meg virkelig!
melkekua™ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Jeg likte veldig godt Herbalife når jeg gikk på det ) mange gode smaker. Jeg trente 3-4 ganger i uka også på den tiden, så jeg fikk maks utbytte. Jeg gikk ned 18 kg til sammen. Etter jeg fikk det første barnet raste jeg ned til nesten det samme som jeg veide før jeg ble gravid ) men tror det var treningen som hjalp meg der. Prøvde Nutrilett for mange mange år siden, men den måtte jeg kaste fordi den gjorde at jeg brakk meg. Og sånn skal det ikke være.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes Noka med sjokolade (har bare smakt den) er kjempegod. Men det var en tilvenningsprosess. ¨ Første gangen ble jeg såååå skuffa. Det luktet godt, så godt ut og smakte....LIM ! Men etter et par ganger syntes jeg det var greit. Og nå er den god til og med. Koster ca 219 kr - en pakke holder til 15 måltider.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Synes ikke noen av de er gode, i førsten pleier jeg å bare bælme det nedpå så jeg ikke kjenner smaken, men etterhvert blir man vant til det, får nesten litt sånn savnfølelse når jeg er ferdig på slike kurer.
Jubelbrus* Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ja! Da må du dra på apoteket å kjøpe Allèvo! Den er kjempegod! Du får den både i pulver og ferdige pakker. Smaker som disse iskaffene fra Tine! Nam nam!
Herlige barn har jeg fått Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Liker herbalife sin veldig godt, mange smaker og metter godt og den med jordbær er bare herlig og blande vanlige jordbær i også! Bestiller pakkene her:http://www.dinherbashop.no/ Gratis frakt har hun også! Skal du prøve for første gang anbefaler jeg deg quick start pakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå