Gå til innhold

når begynte dere med trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er nå 5 måneder, og hun ligger i bag-vong enda.. Har lyst å kjøpe trille til henne, men vet ikke om det er for tidlig enda. Når begynte dere med trille til deres? Og noen som har noen triller å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fikk det for meg at eg sku bytte til trillevogn når han va seks mnd, som dem sir på butikkan. Men eg syns det va sååå kjipt at han ikke kunne ligge rett ut når han sku sove. Altfor mange av vognen e for bratt i ryggen til at det blir god sovestilling, vi voksne ville aldri gjort det sjøl... Så eg bytte fort over, å no e han 8 mnd. Bagen e snart altfor trang så da har eg ingen valg, men sku ønske han passsa den lengre!!:)

Skrevet

Kjøpte en trille til handling som vi har brukt siden han var ca 3mnd. Ryggen kan legges helt ned, så han sovner der hvis han er trøtt. Bagvogna har vi brukt når vi går tur. Har bytta til sportsvogn nå, for han skal se seg omkring så hvis han ligger i bagen henger han med hodet utenfor:)

Det er utrolig lettvint med en sånn trille på handleturer. Veier lite, og er raske og legge sammen. Anbefales!!!

Skrevet

Jenta vår er 8 måneder og ligger fortsatt i bagvogn. Hat så vidt begynt å sitte litt i baggen jeg kan sette opp ryggen og støtter henne opp med tepper osv. Eldstemann brukte samme bagvogn til hun var 11 måneder. Vi har duo vogn, så trille-delen ligger klar på loftet og jeg kan bytte når jeg vil. Har dog ikke tenkt å gjøre det før hun i alle fall sitter bra og stødig på egen hånd. Nå om høsten synes jeg også baggen gir mer beskuttelse for vind og vær når hun sover ute. En trlle er jo mye mer åpen.

Skrevet

Varierer veldig, jeg brukte bag til rett før han var 5 måneder, men måtte da bytte siden han har vokst ut av den. Rett og slett for stor gutt til den lille bagen. Men tok bort bagen og hadde en sportsvogn med full liggestilling.

Vil du ha en spesifikk trille, ikke sportsvogn- så kjøp en med full liggestilling så har du løst problemet med soving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...