Gå til innhold

Emmaljunga 2009 modeller har bæreseler!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dere hvor mye vi diskuterte om det kom bæreseler på 2009 modeller?

Jeg påstod at dem hadde det for min fetter jobber i produksjonen, men ble selv kjempe usikker når jeg dro til butikken og selgeren sa (som nettopp hadde vært på messa at den ikke hadde). Ringte jo selfølgelig til min fetter og han insisterte, sa tilogmed at hvis den ikke hadde det skulle han kjøpe vogna til meg, he he!

Men litt usikker som jeg var tenkte jeg at det finner vi jo ut når vogna begynner å komme i butikken.

Nå har den kommet! Både citybaggen og edge har bæreseler, men dem er skult i sidene.

Huff, tenke seg til hvordan vi kan feil informere her inne. Mange jeg har snakket med har ikke ville hatt vogna pga dette, og det er jo litt synd når det viser seg at de har det alikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er veldig synd at de på butikken ikke vet... hun jeg prata med på butikken begynte å legge ut om EU-direktiver og diverse diverse... så jeg var i allefall overbevist om at city bag ikke hadde bæreseler...

Skrevet

Høres ut som en utrolig flott finesse :) Emmaljunga har det med å tenke på alt :)

Skrevet

håndtak til å bære beggen mener du eller???for det blir jo ikke det samme som bæresele...

Skrevet

bæreseler på bagen ja :) ikke bæresele, men bæreseleR :) eller håndtak om du vil hehe

Skrevet

lett å missforstå når det blir sagt bæreseler da...

Skrevet

det var det på min 06 edge duo også...

Skrevet

det var det på min edge duo 07 også å tror det var på 08 også..

Skrevet

Ungmor;

Jeg kjøpte en pent brukt edge 07 modell... hvor er bæreselene på den? Inni glidelåsene på sidene? (Vogna står foreløpig pakket bort og jeg gidder ikke gå og sjekke, hehe.)

Skrevet

ja inni glidlåsen var de iallefall på min

Skrevet

De er ikke på 08 modellen, men har egentlig ikke savnet dem heller :)

Skrevet

Oj, det ble feil. Det skulle stå:

De er ikke på 08 modellen, men ei venninne har egentlig ikke savnet dem heller, men kunne jeg velge ville jeg hatt med.

Jeg husker i hvertfall godt diskusjonen, som det blir refert til :)

Skrevet

Neptunia i uke 27:

I 2008 katalogen til Emmaljunga så har jo Edge denne glidelåsen på sidene. Jeg bare lurte på hva som var inni de lommene på 2008 modellen hvis det ikke er bærehåndtak inni der?

Jeg har ikke sett denne diskusjonen som det ble referert til, men jeg har bare gått ut fra at det var sånne bærehåndtak inni der. Kanskje det bare er lommer for å ha diverse i.... Hvordan bærer man bag'en med seg uten håndtak? Hihi.... Føler meg smart her... Glad jeg leste denne tråden om at 2009 modellen har håndtak, for vi har jo akkurat bestilt 2009 Edge...

Skrevet

Lommene er der uten bærestroppene :) Dette pga en ulyke tyskland (hvor stroppene røyk på et ennet merke) som igjen gjorde at det kom nye eu-direktiv for hva bærestroppene skulle tåle.

Emmaljunga valgte da og ta bort stroppene på 08 modellene til de hadde fått testet dem. Nå er de tilbake på 09 modellen :)

Skrevet

Ååh.. Ja det var jo en logisk grunn i alle fall. Bra de forsikrer seg om at alt er i orden på vognene. Glad vi skal kjøpe 2009 modellen da, for jeg syns det virker litt trøblete å bære bagen inn og ut her og der uten håndtak... Hehe...

Tusen takk for svar, da ble jeg litt klokere =)

Skrevet

De har kommet! Jeg bestilte min 2009 modell i juli og var og henta den nå i helga.. i strømstad. Men du får sikkert tak i dem her også nå!

Skrevet

Noen som vet hvilke modeller som har vogner i skinn på 2009-modellen? Og hvilke farger som finnes i skinn?

Såvidt jeg kan se på Emmaljungas egne sider så er det kun den beige som har skinn, men mener å ha hørt at den kommer i flere farger.

Skrevet

Den som heter black/white crock er i samme "skinn" stoff som den beige.

Vi har bestil city baggen i black croc, gleder oss til den kommer. Har jo ikke sett den i virkeligheten, bare på nett og stoffprøvene i butikken.

Skrevet

Vil bare skyte inn at vi har Edge Duo 08-modell, og den HAR seler... (en annen ting er at jeg personlig syntes det var enklere å bære bagen UTEN selene, holdt under metallbøylene øverst på bagen i stedet og da fikk jeg løftet den høyere i stedet for å ha den "dinglende" mot beina...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...