konvall Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er ikke du styrer i barnehage? Om jeg husker riktig... Jeg sendte en søknad på ledig stilling i dag. Har fått nok av den jobben jeg har. Grei jobb, men har vært i butikk yrket så mange år, at jeg vil tilbake i omsorgsyrket. Det jeg lurer på, er om du aner noe om lønn til assistenter? Tror jeg har full annsinitet. Ti år i butikk og seks år i barnehage/skole/sykehjem. Du får vel et år pr barn også. Da har jeg tre der også. Aner du noe om dette?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Er det ikke mataMORfose det mener? Eller er kokkelimonke også styrer?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hei hei.. Det er nok Metamorfose du mener. Hun er styrer i en b.hage.... Så spør henne om dette, hun vet sikkert noe om dette. Jeg kan desverre ingenting om lønn i b.hager..
konvall Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Takk skal dere ha, da husket jeg feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå