storebror og junibaby=) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 er i tvil om hva jeg skal kjøpe,hatt begge deler,sist piggfritt da bilen ble kjøpt med det...forsåvidt vært fornøyd med begge deler
klg,2 boys now:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 alltid kjørt piggfritt å knall fornøyd med det.bor i trondheim
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Kommer an på hvor du bor. Er det mye glassholke så ville jeg gått for pigg, men er det snøføre som i innlandet, eller saltet veg som østlandet ville jeg hatt piggfri. Det er langt bedre kjørekomfort med piggfri, og jeg kommer aldri til å kjøpe pigg igjen.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Alltid kjørt pigg. Bor på landet i Østfold.
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Hadde pigg før, men etter at jeg kjøpte piggfire har jeg ikke ville hatt noe annet... Bor på Østlandet (mye dårlige måkte og strødde sideveier), men kommer alltid fram for det... Bor i Eidsvoll kommune for å spesifisere..
LizzyG Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Bor i Buskerud og kjører med pigg. Kunne ikke tenke meg å kjøre piggfritt.
DevilDoll © Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Foretrekker piggfritt,bor på østlandet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Vestlandet - mye regn og lite snø; vi kjører nå piggfritt. Bedre grep på vått vinterføre enn piggdekk ) Selv om jeg alltid ønsker meg piggdekk de få gangene det er ren is ute. Men veldig artig når vi kommer i "sleden" vår (gammel bmw stasjonsvogn uten esp og annet fancy greier) med piggfrie dekk og kjører helt uproblematisk opp (og ned) de glatte bakkene til hytta på fjellet )
Gjest Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Stavanger, piggfritt. Mange som ikke har vinterdekk en gang. Billigere å la egen bil stå og leie bil/ta taxi de TO dagene det er snø/glatt.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Bor sør i vestfold og kjører piggfritt... i.o.m at det nesten ikke er snø/is her trengs ikke pigger og de blir bare mer slitte enn piggfrie. Men er jo på hytta og hos mamma noen ganger på vinteren uten at det har noe mer å si for de piggfrie dekkene mine. Kjempe gode uansett føre synes jeg.... (kanskje det har noe med sjåføren å gjøre..??)
Koala *g07* Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Vi bor på sunnmøre og kjører piggfritt, men er ofte over på Østlandet og der savner vi piggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå