Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Del Skrevet 30. august 2008 Er sliten nå. Klarer ikke tenke positive tanker. Er gravid igjen etter en ma og to sa. Jeg går hele tiden å kjenner etter hva som er galt, om det er noe, kjenner ikke symptomene. Knakk sammen fredagen. Hadde så vondt i magen, sjekket hele tiden om det kom blod, noe det ikke har gjort enda.... skal til legen mandag, tenkte jeg skulle spørre om ultralyd. De lovet jo det, orker ikke å gå i uvisshet lenger...vil så gjerne at dette skal gå bra..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138574804-slapper-ikke-av/
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. august 2008 #2 Del Skrevet 30. august 2008 Uff,vennen...Jeg skjønner deg så godt...Etter en SA og en BO så er jeg tullete i hodet også. Men jobber med det til dagen og prøøøver å glede meg. Jeg tenker som så at det ikke er en eneste grunn til at ikke dette skal gå bra denne gangen. Ingen verdens grunn! Jeg kan prøøøve å dytte litt optimisme over til deg... *Dytt,skubb* Vi skal klare denne biffen,for nå er det vår tur. Tenk at nurket ditt ikke har godt av en engstelig mamma ( Veldig lett å si,jeg vet det)...Men de to forrige svangerskapene var jeg veldig redd og nervøs etc...Denne gangen prøver jeg mer å slappe av og glede meg litt, vel vitende om at det kan ta slutt muligens...Men jeg kan ikke gi opp håpet. Nekter. Bli sta som oss kvinnfolk er kjent for å være, og tenk framover. Ikke sjekk for blod,for selv om det er litt der evt en dag,betyr ikke det heller at det er noe gale (Sa jeg,-som selv sjekket i dag for det kjentes ut som jeg blødde...var selvsagt ingenting der). Håper du får titte på et friskt lite nurk i morgen og klarer å slappe av etterpå *Krysser fingre* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138574804-slapper-ikke-av/#findComment-138576876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå