Gå til innhold

slapper ikke av

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sliten nå. Klarer ikke tenke positive tanker. Er gravid igjen etter en ma og to sa. Jeg går hele tiden å kjenner etter hva som er galt, om det er noe, kjenner ikke symptomene. Knakk sammen fredagen. Hadde så vondt i magen, sjekket hele tiden om det kom blod, noe det ikke har gjort enda.... skal til legen mandag, tenkte jeg skulle spørre om ultralyd. De lovet jo det, orker ikke å gå i uvisshet lenger...vil så gjerne at dette skal gå bra.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,vennen...Jeg skjønner deg så godt...Etter en SA og en BO så er jeg tullete i hodet også. Men jobber med det til dagen og prøøøver å glede meg. Jeg tenker som så at det ikke er en eneste grunn til at ikke dette skal gå bra denne gangen. Ingen verdens grunn!

Jeg kan prøøøve å dytte litt optimisme over til deg... *Dytt,skubb*

Vi skal klare denne biffen,for nå er det vår tur. Tenk at nurket ditt ikke har godt av en engstelig mamma ( Veldig lett å si,jeg vet det)...Men de to forrige svangerskapene var jeg veldig redd og nervøs etc...Denne gangen prøver jeg mer å slappe av og glede meg litt, vel vitende om at det kan ta slutt muligens...Men jeg kan ikke gi opp håpet. Nekter.

Bli sta som oss kvinnfolk er kjent for å være, og tenk framover. Ikke sjekk for blod,for selv om det er litt der evt en dag,betyr ikke det heller at det er noe gale (Sa jeg,-som selv sjekket i dag for det kjentes ut som jeg blødde...var selvsagt ingenting der).

Håper du får titte på et friskt lite nurk i morgen og klarer å slappe av etterpå :)

*Krysser fingre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...