Mango78 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er i uke 24. Innimellom fyker pulsen min i været, ganske ubehagelig. I tillegg må jeg "hive" litt etter pusten. Er det tvillingene som "stjeler" oksygenet mitt mon tro?
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Eg var litt plaga med hjertebank på den tida der husker eg. Og det er ikkje uvanlig... Du må huske at hjertet ditt etter kvart pumper 50% meir blod enn vanlig, så det jobber hardere! Det er ikkje farlig, men er du bekymra er det jo like greitt å berre prate med jordmor/lege neste gang du er på kontroll Men ja, det er ubehagelig... Og en begynner ofte å tenke, gruble og bekymre seg... Har vore der sjøl, så det her veit eg! No er eg 33 veker på vei, og har ingen plager
Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Og så er det vanlig å bli meir tungpusta, med tanke på at dei krever større plass i magen og legger litt trykk på lunger
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Samme her. Og jeg er bare 17 uker på vei. Veldig ubehagelig synes jeg, da det av og til kjennes som om hjertet mitt skal eksplodere. Skal på jobb i natt og da skal jeg jammen måle en puls bare for å se om den er så høy som det føles innimellom
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Samme opplegget her! Føler meg virkelig som en hval til tider! Peser jo bare jeg skal opp en trapp! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå