Gå til innhold

Puppen for treg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vil gjerne ha pupp, men blir kjempesint fordi melka ikke komme fort nok... Styrer masse mens hun prøver å spise, men gir opp når det ikke kommer med en gang... har ikke brydd seg om det før... bare oss???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, jeg sa dette til sambo senest nå i kveld!

Av og til er utdrivinga litt treig, og når knerten er trøtt har han ikke tålmodighet til å vente. Blir bare skriking.

Så jeg sa til sambo at jeg kanskje skal få meg en sånn hormonspray til å bruke på kvelden. Er ikke så gira egentlig, for i og med at gutten vår er prøverørsbarn har jeg puttet i meg så mye hormoner siste årene. Men hva gjør man ikke for disse små;-)

Så mulig jeg tar meg en tur til legen!

Skrevet

Ja, jenta mi tok til og med flaske med morsmelk i kveld! det har hun ALDRi gjort før...

Skrevet

"sliter" med det samme. spesielt på ettermiddag/kveld.

Har fått syntocinon nesespray for å lette utdrivingen. Det hjelper kanskje litt..

Skrevet

Her hadde vi akkurat samme "problemet". Det jeg gjør nå er at jeg tar varmt vann på en klut og "varmer" opp brystet. Dette får fart på sakene:)

Skrevet

gjør du det mens du ammer, eller rett før du skal amme?

Skrevet

Hadde samme problemet her med lillemor på 3 mndr............

Begynte og stimulere , nappe i brystvorta til den blir fuktig. (kjenner at det kommer litte grann melk )rett før amming - og nå går amminga kjempe bra.

Skrevet

Jeg har vel laget en samme type innlegg her jeg og. Har samme problem, hun blir helt ifra seg og bare tuller. Det hele ender med sutring og gråting..hun bender ryggen og ertydelig irritert / frustrert.

Jeg bruker nesespray "som letter diegiving" som det heter så fint. Synes den er veldig fin å ha, men er ikke alltid den heller gjør susen (føler jeg), desverre..

Lykke til.. en mager trøst er at det er flere som er i samme båt!

Skrevet

jeg har hatt kjempe god erfaring med nesespray for å lette utdrivingen... i tillegg å drikke amme te.... kan også hjelpe å pumpe bittelitt for du/dere legger barnet til.. da har det liksom begynt å renne før h*n blir lag til..

dette er ihvertfall ting som har hjulpet for meg....

Skrevet

ja den må man få resept på... men tror det holder å ringe legen, trenger ikke legetime...

Skrevet

Jeg bruker den samme nesesprayen som de over her. Jeg bruker den bare på kvelden og den fungerer kjempebra! Står på pakka at man skal ta den 5 min før amming, men min erfaring er at det er bedre å vente 7-8 min. Da kommer melka med en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...