Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg bor i Drammen og lurer på om noen har en BRA gynekolog å anbefalle? Og noen dere absulutt ikke anbefaller? Har vært hos en på Gynekologklinikken, men han var sånn passe...er liksom ikke heeelt fornøyd...

Takk for svar på forhånd:)

PS: Kan gjerne være utenfor Drammen og....Kan ta turen til Oslo og...

Skrevet

Jeg går til Nina Willumsen Tlf 32217921. Hun er veldig flink synes jeg!! Det er en rolig atmosfære på venterommet med fin musikk, stearinlys og gode sofaer... Og Nina selv, er veldig flink!

Skrevet

Dette har jeg også lurt på! :)

Hvordan ligger prisen?

Skrevet

Kan anbefale ei dame på gyn.klinikken. Cathrine heter hun ;)

Skrevet

Jeg er også hos willumsens kvinneklinikk. Veldig fornøyd der :-)

Har ikke likt meg så godt på Gynekologklinikken, for der har jeg ikke fått samme person hver gang. Liker å ha en å forholde meg til.

(men går til jordmor som holdertil hos gynekologklinikken, og er veldig fornøyd der..)

Skrevet

Har fått utrolig god behandling, både fra gynekolog (Møyfrid) og fra helsesekretærer hos Gynekologklinikken. Anbefales!

Jeg har forøvrig valgt å benytte meg av jordmortjenesten hos de også, skal dit på mandag...

Lykke til, håper du snart får det "ønskede barnet i magen"! :)

Skrevet

Jeg går på dr. Willumsens klinikk hos Deirdre Nsubuga. Hun er helt fantastisk, kommer fra irland tror jeg, og er så flink til å forklare og setter seg virkelig inn i det du trenger hjelp til.

Dit kan du dra uten henvisning og, men da er det dyrere selvfølgelig.

Lykke til.

Skrevet

Anbefaler deg Nina Willumsen, hun er kjempeflink, rolig og forståelsesfull. Så har de et supert venterom med koslige sofa`er, stearinlys og dempet rolig musikk.

Lykke til.....

Skrevet

Jeg har også vært på Gyn.klinikken i Drammen og er heller misfornøyd.... En liten pengemaskin,.... følte jeg bare var inn og ut, og fikk ikk noe ut av det. Dessuten er det forskjellige leger fra gang til gang. Så det er noe jeg ikke anbefaler...

MEN JORDMOR JORUNN PÅ GYN.KLINIKKEN ER HELT FANTASTISK!!!!!! HUN KAN ANBEFALES PÅ DET VARMESTE!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...