Gå til innhold

Jeg lister meg forsiktig inn her...

Brumm

Anbefalte innlegg

Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det må være et under! Nå har jeg vært borti de fleste sidene her inne.... Vi har et barn som ble til helt naturlig for 6år siden.Etter 1 år begynte vi å prøve på nr2. Ble gravid og endte med exu.Gravid igjen, endte med sa.Det er 5år siden. Så har vi hatt 11prøverørsforsøk, hvor 5 av de har blitt avbrutte. Gride å bli spontant gravid for 1 år siden, men forsvant igjen.

Hatt et fryseforsøk nå og satte inn 2egg den 19aug. Kjøpte en cb digital idag,dog 2 dager før jeg skulle teste, og der sto det gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud. Nå må den/de bli inni der!!!!!!!!!!!!! Helt i lykkerus, men samtidig redd for at det skal gå galt igjen. Har jo mistet de siste gangene jeg har vært gravid. Men nå håper jeg virkelig at lykken har snudd seg til meg!

Tenk at jeg endelig skulle komme inn på denne siden!

Hilser til alle gamle kjente!

klemmer

Fortsetter under...

Gratulerer, så fantastisk:-) Får tårer i øynene jeg..... Krysser alt som kan krysses for at dette skal gå bra! Var det hos Hausken du var? mener at jeg har skrevet med deg på assistert befruktning??

Vi har også et barn på 7 år, og har hatt 7 eller 8 prøverørsforsøk og 3 aborter, ble så naturlig(et stort under) gravid samme mnd som jeg skulle sette inn frysegg. Nå sitter vi her med vår skjønne gutt på 4 mnd. Svangerskapet var psykisk tøft. Fikk heldigvis kjempegod oppfølging, ultralyd annenhver uke uten at jeg ba om det. Var ikke redd at så mye ul skulle skade barnet, for ofte varte det ikke mer enn 5 - 10 min, mest for å se at alt var OK. Så hvis du ikke får tilbud om så god oppfølging, så grin deg til det. Det er et psykisk mareritt for oss som har opplevd så mange prøverørsforsøk og aborter.

Ønsker deg nok en gang LYKKE TIL, så fantastisk og skummelt på en gang.

Stor klem fra meg:-) Skal følge med deg her inne.

Tror ikke jeg har forandret nicket mitt................... Må nok gjøre det.

Å tusen takk skal du ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke så mye liv her inne..... Skrev samme innlegg på assbefr.

Ja det er helt utrolig at jeg har blitt gravid! Er jo veldig nervøs, men har en god følelse. Tok en hcg prøve igår og den var på 31. Skal ta ny imorgen. Håper den har en fin stigning og den virkelig blir der inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så mye til deg da!!!!!!!!!!!!! Godt du fikk tett oppfølging, vi trenger det som har vært igjennom alt dette..... Det er jo beroligende å vite.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...