Gå til innhold

Idag kom vogna i posten :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte fra Ping-ping fra internett for 6 uker siden :)

Er bare sååååå fornøyd, den er knall fin!! Bestilte ei Teutonia Spirit s3 med mykbag, alvi madrass, regntrekk (fulgte med et gjennomsiktig et, men ville ha et i svart), myggnetting, stelleveske, dunpose og vintrekk, tilsammen ble det 7000 kroner inkludert toll og frakt, heile greia :)

Så jeg føler jeg har gjort et kupp i forhold til å handle i Norge :)

Gleder meg bare til gullet kommer!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia har knallfine vogner ja :) Vi kjøpte oss Emmaljunga Cangaroo i dag vi, er så fornøyd altså ;) Gratulerer med ny vogn da =)

Skrevet

Jeg vurderer også en Spirit. Kjempefine! Hvor bestilte du sa du? Prøvde å google, men fant ikke.. Hva med garanti ved kjøp fra denne nettbutikken?

Skrevet

pingpong-online.com

det billigste stedet å handle da man stort sett får 5% rabatt og 2% ekstra rabatt hvis man betaler med kort. MEN det er laaaaaaaaaaaang leveringstid. Og er det noe å klage på så ring dem, ikke mail. Jeg har bestilt to ganger der, og det er helt safe så lenge man vet om dette.

Skrevet

Gratulerer, det var litt av et kupp!!! :-)

Jeg kjøpte s3 vogna for 8000kr, inkl stormtrekk, det grusomme regntrekket, og fikk myggnetting med på kjøpet!

Så hvis jeg regner med pose og nytt regntrekk har jeg brukt ca10000kr på vogna!!!!

Men er kjempeforøyd, så det er absolutt verdt pengene, skulle bare ønske jeg hadde hørt om pingpong jeg også, hehe!

Skrevet

Har måttet inn på barnerommet å se på vogna flere ganger siden den kom, hehe :) Å jeg smiler bare fra øre til øre hver gang jeg ser på den!:)

Jeg betalte 5500 kroner med Visa når jeg handler den på nettet direkte, så fikk jeg 1500 kroner tollavgifter og mva. Så jeg syntes det var enormt billig!:)

Vet om flere som har handlet derfra å er kjempe fornøyde. Jeg syntes ikke det var lang leveringstid, fikk hele tiden mail om statusen på varene.

Varene ble sendt fra Tyskland på mandag å jeg fikk de på lørdagen, så tilsammen tok det 6 uker fra jeg bestilte den. Hadde egentlig fått beskjed om at den skulle bli sendt i uke 36, men kom i uke 35.

Handler man vogn her jeg bor så er det like lang ventetid, så da kan man jo heller bestille på nettet å få akkurat det man vil h av utstyr til en langt billigere penge!:)

Men det regntrekket som fulgte med var grufult, hehe, fikk beskjed om at på forhånd, derfor bestilte jeg det svarte i tillegg.

Hadde bestilt myggnetting også, men det kom i hvitt, å det var sånn standard til alle vogner, så jeg handla et teutonia myggnetting i svart som var myyyye finere på en butikk her jeg bor til 150 kroner, men alltid kjekt med det hvite også.. Men skal jeg ha alt så skal jeg ha alt, hehe ;)

Skrevet

Grattis ! Det var flott pris ja ;)

Vi gav 5990,- for vogna, 1000,- for softbag, 150 for ekstra madrass til softbag (bruker den i fashionbagen nå) 350 for Teutonias nye regnstrekk med skjerm, 900 for fashionbag (brukt,men ubrukt ;)), 129 for teutonias myggnett for sportsdel, 199 for myggnett til bag, 1800 for Teutonia Lammeskinnspose... Så for oss kosta vogna oss godt over 10 000 ;) Men, den er verdt pengene, og er nå i bruk til lillesøster. Vi kjøpte vår i vinter til storesøster på 21 mnd, (ett år ca da) Og har brukt den omtrent hver dag, elsker den vogna ! :) Og nå har lillesøster overtatt den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...