Gå til innhold

Positivt graviditetstest 4 uker etter MA

Achieved my Everest79-♀2010

Anbefalte innlegg

Har testet varje uke etter min MA og får fortfarende svagt positivt graviditetstest 4 uker etter MA. Noen som vet orsaken til dette? Hade 9800 i HCG dagen MA blev oppdaget så burde ikke ta så lang tid innen det er ute av kroppen.

Vil ju bli gravid så fort som muligt men det går vell ikke når man fortfarande har HCG i kroppen?

Håper noen kan hjelpe mej med dette...

Fortsetter under...

Hej=)

Man kan ju alltid önska men tror inte det är så tyvärr!! Skall på kontroll hos min gynekolog på tisdag med UL så ska fråga henne.. tycker ju det e konstigt att jag fortfarande har HCG i kroppen.. hade MA i uke 12 men fostret hade dødd i uke 7.

Måste ju erkänna att tanken om att jag kanske är gravid sniker sej in i mitt huvud till tider, men jag vet att den chansen är väldigt liten så försöker att inte tänka på det.

Va på UL 2 uker etter MAn å då hade jag lite blod kvar, 15mm sa hon, är rädd det är detta som gør att jag fortfarande testar positivt...

Har ni börjat försöka igen?

Jeg også syns det er veldig rart at du enda har hcg i kroppen... det er jo en stund siden dette skjedde så skulle jo tro at alt skulle være ute nå.

Bra at du skal til gynekologen imorgen, da får du hvertfall svar på hva som skjer! Si ifra om du er gravid da!!!!!!

Vi har begynt å prøve igjen (selv om jeg ikke har hatt 1ste mens enda). Vi er så veldig klare for baby så klarte ikke vente lenger :-)

Håper på at å bli gravide igjen ganske raskt, men tror ikke at det kommer til å skje ved første forsøk.

Ja jag tycker åxå det.. fann ut om MAn pga HCG test, tog en i vecka 5 som var på 16000 å så en i vecka 11+4 som bara var på 9800. Tycker då att detta skulle vara borta efter 4 uker..

Skall hålla dej uppdaterad om vad som sker å så får du göra detsamma! Vore ju festligt å få gå över i 1.trimester tillsammans=) Vi kan ju drömma om det iallafall.. Hur gammal e du om man får fråga?

Blev du gravid fort förra gången? jag tog ut hormonspiralen (som jag haft i ca 5 år utan mens) 26januari och blev gravid i maj så tycker själv det gick fort så hoppas på samma tur denna gången=)

Spännande tider men samtidigt stressande...

Kram på dej

Ååå jeg håper du får en gladmelding fra gynekologen idag altså!!!! Jeg krysser fingrene for deg!!!

Vi startet prøvingen igen på lørdag men vi tar det litt som det kommer akkurat nå siden jeg ikke aner om når mens er eller noe...

Jeg fyllte 30 i juli og har ingen barn fra før så har veldig lyst på barn nå! Er litt lei av å bare være tante hele tiden, vil ha en liten en som kaller meg mamma :)

Ble gravid på 4.forsøk sist gang, nesten det samme som deg. Sluttet på p-piller i Januar og tok positiv graviditetstest i slutten av april/begynnelsen av mai...

Ja håper vi slår følge over til 1.trimester og resten av veien også!

Klemmer

Annonse

Vi får helt klart önska att vi följs åt hela vägen.. denna gången e det vår tur minsann!

Jag hoppas bara att gynekologen min säjer att allt ser helt normalt ut där inne.. känner att jag inte klarar att slappa helt av innan jag får tummen upp på det! Tror det e ca 0.001% chans att jag e gravid å det e ju nästan ingenting så..hehe, men klart man hoppas=)

Vi får da se vad hon säjer, har många frågor som skall besvaras. Har skrivit de ned på en lapp då man ofta glömmer det när man väl är där.

Har du varit på efter kontroll?

Måste varit jätte tufft att få MA i uke 18.. går det fint med dej?

Jepp, denne gangen er det absolutt vår tur!

Forstår godt at du ikke klarer helt å slappe av til du vet hva som skjer, jeg hadde ikke klart det jeg heller. Jeg håper på at du er en av de 0.001% jeg da :) Har et optimistisk syn på livet.. hehehe

har ikke vært på etterkontroll enda. De sa til meg at jeg skulle inn på en scan i begynnelsen av september for å sjekke at alt var bra, men har ikke hørt noe fra de enda. Tenkte å ringe legen dersom jeg ikke har hørt noe innen midten av september, med mindre jeg har blitt gravid innen det da... Håper jo på det... hehe

Det går bedre og bedre for hver dag som går... tenker ikke på det hvert minutt lenger. Men føler at jeg blir veldig misunnelig når ser noen med en baby - hvorfor klarte de å få baby men ikke jeg? Sukk...

Tror ikke det er lett uansett når det skjer- man blir jo så fort glad i den lille spiren.. Jeg er bare glad for at det er et forum som dette hvertfall. et sted hvor man kan få utløp for tankene og følelsene sine og ikke minst møte andre som er og har vært i samme situasjon :)

Masse lykke til idag!!!!

Jag va tyvärr inte en av de 0.001%.. inte som hon såg. Sist jag va där (för två veckor sedan) såg hon en blod kant på ca 15mm, denna va fortfarade kvar men hade minskat till 9mm. Tog en hcg prøve før å se vad den ligger på och før å veta om jag måste in på ny utskrapning=(

E så deppig.. vill att allt skall vara tebax till det normala nu, har ju gått 4 veckor. Vill ju bli gravid igen men det kommer väll ta ett tag antar jag..

Sorry att jag inte kunde komma å sprida glädje.. just nu e jag jätte deppig. Hoppas jag får hcg-svaret fort så jag vet vad som sker.

Jag känner het igen det där med avundsjukan.. har en väninna nu som blev gravid precis när jag miste. Har inte kunnat möta henne än, känner att jag inte helt kommer klara säja: grattis va kul!

Hoppas din dag har varit bättre..å skönt att höra att du tar det som hände så bra. Behövs positivt tänkande människor på detta forumet!

Kram på dej

Uff, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne... Jeg kan ikke ane hvordan du har det nå!

Når man går gjennom noe som dette så vil man jo bli ferdig med det fortest mulig så man kan starte "på nytt" igjen og komme seg videre. Du har jo på en måte ikke fått muligheten til å bli ferdig med MA'en da du har hatt dette hengende over deg, og nå blir jo bare prosessen forlenget ytterligere.

Du har lov til å være deppa og lei deg - dette er veldig trist!!

Jeg føler med deg og håper bare at du har mennesker rundt deg nå som kan gi deg en klem og bare være der for deg!

Ta vare på deg selv idag og dagene som kommer!

Stor klem til deg!

Jag detta suger! Hoppas hon ringer idag med min hcg prøve, vad som sker vidare beror helt på vilken nivå den e på. Hoppas ju att den ska vara väldigt låg (får bara svagt strek efter ca 4 min på graviditetstesten) och att jag inte behøver skrapas en gång till..

Enligt gynekologen så e inte detta rester utan bara blod som koagulerat där inne.. som vill komma ut vid mens. Men hon kunde inte säja nått om när jag skulle ha mens å innan jag fått den så kommer detta kännas tungt!

Funderar på att ringa Ullevål efter jag fått hcg resultaten å be de gjøra en kontroll åxå, e ju där jag gjorde utskrapningen så nått måste de ju kunna bidra med!

Har många bra människor runt mej så detta ska nog gå bra..

Vi får hålla varandra uppdaterade, oki?

Kram

Ja, håper du får svar så fort som mulig!!

Tok hun en ultralyd på deg eller var det bare blodprøve? Jeg forstår ikke helt hvordan koagulert blod kan gi utslag på hcg? Hvis hun tok en scan og så at det ikke var noen rester igjen men bare blod så er det nok mulig selv om det høres merkelig ut :)

Har lest om flere her som har fått mens 5-6 uker etter MA'en så den er nok på vei om ikke så lenge! Tror dette er første gang jeg gleder meg til å få mens... hehehe

Klem til deg!

Hon gjorde ultralyd ja och såg då att det var blod kvar där inne, men som minskat sen sist. Hoppas hon ringer idag så jag slipper gå å undra..

Jaaaa... jag vill åxå ha mens=)

Hoppas du får din fort fort så du e i 1 pp igen snarast!

Kram

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...