litenjente-litengutt Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er det vanlig å ha en ekstra vogn som skal brukes i barnehagen? Til soving likssom?
*smula* Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 I vår bhg har de vogner som barna sover i, så vi trenger ikke ha med egen. Men jeg vet mange som kjøper f.eks en gammel vogn på Finn.no som de har som sovevogn i bhg, så slipper de å dra sin egen vogn fram og tilbake.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 vi har trehjulingen hennes i barnehagen også har vi kjøpt en trille til å ha hjemme, å vist jeg vet jeg skal veldig lange turer tar jeg med trehjulingen hjem.. men nå har vi en gaske god trille som fungere på lange turer også så
FanteGuri Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Vi har ikke kjøpt egen vogn til å ha i barnehagen, nei. Vi bruker hennes egen sportsvogn til å sove i, vi får ha vogna stående over natta inne på barnehagen, men i helgene tar vi den med hjem.. Har også en trille som vi kan bruke, så lenge det ikke er snø ute...
Snilse Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 I barnehagen vår, så har de vogner til de som sover.
LapScouse Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 I barnehagen vår har de senger til alle barna, og der har de det så fint
Sylteflesk Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Vi triller vogna frem og tilbake de 300 meterne til barnehagen hver dag for at hun skal sove i den. Kunne latt vogna stå i barnehagen, men de står ikke innelåst og jeg er redd for tyveri/hærverk. Hadde planer om å bruke den gamle duovogna til sovevogn, men hun sover så mye bedre i den nye at det ikke var aktuelt. Er mange som har egen sovevogn.
ifie Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Vi kan velge selv om vi vil ha vogn stående der eller ta med fram og tilbake. De har vognene innelåst når det er stengt. Vi lar vogna stå der på hverdagene, også har vi den hjemme ihelgene
*Rutletutt* Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 I vår bhg sover de små enten ute i vogn eller inne på madrasser - kommer an på hva en ønsker. Storebror sov inne da han sov på dagtid, mens lillesnuppa på 13 mnd sover ute i vognen sin - jeg har ikke ekstra vogn for å ha i bhg, men bruker samme som hun har hatt hele tiden - tar den med hjem i helgene eller ellers ved behov;o)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Vår går deltid. Vi har kjøpt en brukt vogn som får stå i barnehagen. Syntes det var mest praktisk. Det er 2 km å gå. Samt at det ble stress og løfte vogna inn og ut av bilen hele tiden.
Legekjærringa Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 i vår bhg. sover barn ikke i vogn, men i sovesal med sprinkelsenger. Men de står på en utbygd veranda og det er derfor kjølig der med frisk luft, men likevel blir det ikke så kaldt som ute.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Vi hadde bare med den gamle vogna vår, men etter at de har ødelagt den flere ganger, så gikk vi til innkjøp av en gammel simo vogn (01 mod) som vi har der i dag. Der jeg jobber har også ungene med egne vogner å sove i. Det er ikke mange bhg lenger som har soverom el lånevogner for den saks skyld. Men det får du nok beskjed om av bhg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Vår kommunale barnehage har både soverom og sovevogner:)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 De hadde vogn til han,men så var den så slitt at de spurte om vi hadde en ekstra vogn han kunne ha der. Og iom at vi har 3 vogner så var det greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå