Gå til innhold

Da hører jeg vel hjemme her, tenker jeg!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 27 år gammel gift kvinne og førstegangsfødende med termin 17. april 2009! Og jeg er super super happy for det!

Er det flere her i samme situasjon som meg?? Hva prater man om her inne? Er det noen som har begynt å tenke på ting som strikketøy, babyrom og navn? Det har vi - bare i det små, men det gir en liten piff på hverdagen å gå og små drømme på slike godting!

Er det mange av dere som venter med å fortelle det? Føler jeg har fortalt halve verden jeg da, men er faktisk bare våre aller nærmeste venner og de kommende besteforeldre / tanter / onkler. Alle har vært super glad på våre vegner!!!

Hva kjenner dere av synptomer? Jeg har en svak murring nederst i magen som jeg har hatt siden EL, samt en periodevis kraftig kvalme og enorm sove behov. Har bare kastet opp en gang og kjenner ellers ikke på noe særlig plager! Lurer litt når brystene kommer til å vokse - litt spent på det! Og går selvsagt og venter på noe nærmere "fysisk bevis" at jeg bare på et lite nurk, annet enn en hvit stav med to streker på og kvalmen! Vi var hos jordmor nå på onsdag og hun fortalte at vi kan komme tilbake i uke 12-14 for å høre på hjertelyden - føles veldig lenge til, men men, får smøre seg med litt tålmodighet!

Håper dere andre koser dere masse med den nye graviditeten! Er det ikke spennende???

Stor gravid hilsen fra meg!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg! Det er superspennende og jeg gleder meg stort til det skal begynne å synes dette her!

Jeg har hatt murringer i magen, som om jeg får mensen. Ellers har ikke jeg vært særlig kvalm enda - men det kommer vel, tenker jeg...jeg syns jeg har vært litt kvalm på kvelden, faktisk, men er det vanlig? Ellers har jeg tidvis hatt en metallisk smak i munnen, såre brystvorter(!) men ellers er formen topp. Faktisk føler jeg at jeg har mye energi! Men det er vel gleden over å være gravid som gir meg en boost! Er alltid glad i å sove, men i dag var jeg fryktelig trøtt på jobb.

Har termin 29. april. Har ikke fortalt det til noen andre enn en god venninne enda, men det var fordi vi skulle ut på byen og jeg ikke ville lyve på meg sykdom eller noe slikt siden det var så lenge siden vi hadde sett hverandre. Nærmeste familie skal få vite det denne uka eller neste uke, etter at jeg har vært til første legeundersøkelse. Det føles mer 'sikkert' da, skjønner?

Jeg er sååå glad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...